P-in-P Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har 8 (80*80) vifter i kabinettet for øyeblikket, (2 forran, 2 bak, 2 på siden, 1 i toppen og en på grafikkortet) men trenger å kjøle den EXTREMT varme hardisken (40-50grader) min litt extra og få litt bedre sirkulasjon (ikke nødvendig men). Til dette har jeg tenkt å sette inn 4 støyfrie vifter til som jeg har liggende, men det er et problem - jeg har ikke strøm til det!!! hva billig kan jeg skaffe for å få strøm til dem, finnes det en slags mini power suppy som ikke trenger å være tilkoblet hovedkortet for å virke eller noe??????? :-? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Viftene drar ikke så mye strøm. En vanlig 80mm vifte drar fra 1 til 10 watt. (med mindre du har en delta). Tror at det skulle være nok strøm til å drive 4 til. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Pabst'ene mine drar ca. 2 watt, mens Deltaene mine drar 40W Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 En delta drar ikke mer enn 24 watt, så jeg antar at du har to!! deltaer i kassen din? :o Ekstremt! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Hjelper ikke stort at en kan koble 4 vifter til en strømkabel når jeg skal koble til 12 vifter og bare har 2 strømkabler å gjøre d med + lyset i front av TT kabinettet!!! Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 jeg syns du kan ta å få tak i en gammel atx psu å jumpe den så har du plutselig "nok" power til viftene dine:) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Er det noen som vet hvor en får tak i en atx power supply og eventuelt kan jumpe den da???? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå