ReaveЯ Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 haha west brom leker seg! Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Dette blir bare gøyere og gøyere! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Joe Cole byttet ut. Hahahahahaha. Endret 18. august 2012 av Latias 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hadde et lite håp om at det skulle gå sånn. Gleder meg til RAWK idag. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Kødder du? Er du helt forbanna blåst? Skrtel har ballen i beina og den fitta Long kommer hoppende foran og legger seg. Skrtel beveger jo faen ikke bena engang. Er det noen som skulle hatt rødt er det Long for 2x filminger. Fytti helvete så jævlig latterlig fotball har blitt. Det er kun to måter å vinne på: Måten City gjør det på, og måten Long har gjort det på i dag. Den som er best til å lure dommeren vinner. FY FAEN I HELVETE. Og niko. Nigga please, er det noen som driver sirkus her i dag er det Phil Dowd. Du vinner også om du spiller best fotball slik som WBA har gjort i dag. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 3-0 er flatterende. Burde stått 5-0 til WBA. 4 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 For første gang har jeg skrudd av før kampen er ferdig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg liker fotball. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Vi blir totalt rundspilt mot WBA! Selv med en mann mindre er det FLAUT! Er glad vi har Reina, ellers hadde vi tapt like mye som QPR. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Følte for å poste ett innlegg med vet ikke hva jeg skal skrive,, kanskje jeg helst bare vil fokusere på noe annet en kampen, for dette er grusomt Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Carragher ja, stakkaren burde ha lagt opp for to år siden. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg angrer bittert på at jeg ikke gikk for å trene istedenfor å se på kampen. Downing må bort. Maken til udugelig, tynnfeit og overbetalt fotballspiller skal en lete lenge etter. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 FFFFFFFYYYYYYYYYYYYYYY FAEN!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Kødder du? Er du helt forbanna blåst? Skrtel har ballen i beina og den fitta Long kommer hoppende foran og legger seg. Skrtel beveger jo faen ikke bena engang. Er det noen som skulle hatt rødt er det Long for 2x filminger. Hahaha, det beste er at du faktisk er seriøs 3 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Herrefred, så latterlig elendig. Har ikke ord. Den eneste som får pluss fra meg idag er Allen. Suarez er frisk, men sluttproduktet er som i fjor, helt elendig. City, Arsenal og United uten Agger nå, blir fort 4 tap på rad denne sesongen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 tragisk, denne var en meget stor skuffelse... Agger med rødt kort og må stå over de tre neste kampene mot man city, arsenal og sunderland... hvem skal skrtl få med seg i midten da? mange spillere som spillte langt unner parti... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå