Millionas Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 noe som oxo plager meg er at når jeg feks har på en skjermsparer, så etter 3 sec med skjermsparer så kommer den klokka, å tlf går i sparemodus eller hva det nå er..ingen måte å slå ta det slik at det bare er skjermsparern som kjører? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det går nok ikke å gjøre noe med det nei.....skulle ønske det.... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det går nok ikke å gjøre noe med det nei.....skulle ønske det.... Og bruke batteriet opp på dødtid? Neitakk... Syns det er bra at klokka går på så fort som den gjør, skal man briefe med skjermbeskytter kan man som kjent gå inn i mine bilder (les: 4.valget i hovedmenyen ) Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 skulle jo vært frivilli dette, det jeg mener, slapt av SE..å det er jo umuli å se klokka når lyset er slått av, viss ikke en holder tlf litt på skrå lr lignende..men er jo bare å trykke på en av knappene under kamera knappen så slår lyset på.. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 bare sånn for dere som på død og liv vil ha klokka hele tiden.. Ta å gå inn på innstillinger, finn lys-option, og velg PÅ istedet for Automatisk, da dimmer ikke lyset ned og du kan se klokka 24/7... MEN, dette SUGER batteri av mobben din, så jeg skjønner ikke hvorfor du ville gjort noe sånt.. mvh totto Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 når du vil se klokken så tar du jo og trykker på + eller - på telefonens side. Da lyser klokken. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 vil du ha paa skjermsparer er det jo bare aa holde # inne...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå