Gå til innhold

Oppgraderingspakke verdt det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du vil overklokke:

Oppgraderingspakke Intel - Core i5 2500K

3,3GHz Quad Core, Z68 chipset, 8GB DDR3 1600MHz er dette enklere å klokke, blir kanskje litt over budsjettet med Cooler Master HYPER 212 EVO kjøler det billigste.

Man kan jo sjekke prisguide.no/Prisjakt.no men tviler på man får så mye bedre en dette.

Hva om jeg velger denne cpuen isteden?

Intel® Core i5-3570K Processor

Lenke til kommentar

Det er jo en god prosessor det, men den gjør det kanskje ikke like bra i overklokking, så man må vel maks bruke 1.2 volt om ikke tempraturene skal bli veldig høye har jeg hørt med i5-3570K men stock er vel den best valg.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

3000kr uten ssd. 3700 ca. med.

http://www.mpx.no/k/...43-5C0C6F9B9B04

Om du vil overklokke:

Oppgraderingspakke Intel - Core i5 2500K

3,3GHz Quad Core, Z68 chipset, 8GB DDR3 1600MHz er dette enklere å klokke, blir kanskje litt over budsjettet med Cooler Master HYPER 212 EVO kjøler det billigste.

Man kan jo sjekke prisguide.no/Prisjakt.no men tviler på man får så mye bedre en dette.

Hva om jeg velger denne cpuen isteden?

Intel® Core i5-3570K Processor

da må du ha z77 hovedkort. Men du skal jo ha råd til ivy på det budsjettet

http://www.mpx.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1115897&su=0AD0B384-A927-4D8C-BA47-21D05185AA22

Endret av otl
Lenke til kommentar

Jeg har allerede en ssd disk. Eneste jeg trenger nå er hovedkort, cpu, minne og eventuelt en cpu kjøler til ca 4000kr. Er det da kanskje lurest å sette sammen deler selv istedenfor å gå for en oppgraderingspakke med tanke på å få mest for pengene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...