ethomassen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Solnedgang igjen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg synes ledningene som går tvers over bildet er forstyrrende. Ellers flotte farger. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Jeg synes ledningene som går tvers over bildet er forstyrrende. Ellers flotte farger. Ledningene er der jo-og jeg gidderi kke å ta dem bort,men tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 enig med hieronymus... ved å velge et annet kamera standpunkt kunne mye av ledningene vert ungått.. det er vel litt av poenget når man fotograferer å finne vinkler og standpunkt for å gjøre det beste ut av situasjonen :=) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg hadde nopk klonet vekk ledningene, men det er jo en smaksak :o) Ellers en flott og dramatisk solnedgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg