Jan Åge Henriksen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Elda..., Kvæfjord 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Bildet er jo ok det men det blir litt uinteresant. Ta turen tvers over jordet og ta bilder i vika til venstre. Der ser det veldig bra ut - her kan du fa f.eks en forgrunn på land og flott bakgrunn. Vent til solen senker seg mot horrisonten-da smeller du til. God helg. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Jeg liker å være og er mye utendørs, og se opp mot himmelen med alle sine farger. Fra det duse til det dramatiske. Begge deler både fascinerer meg, og imponerer meg. Det som tar meg helt med det bildet her er de fantastiske klare. mange og nydelige blåtonene. Som jeg ser det er det et himmelbilde og helt nydelig i kraft av naturens eget fargespill Når det gjelder bildekomp ,melder jeg pass Endret 17. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Sender et forslag til nytt bilde men da må du bevege deg over jordet. Harald G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg