Athos2011 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 På min Compaq bærbare pc så sluttet lyden plustelig å fungere. Jeg får ikke til å spille av musikk på hverken spotify eller i Windows mediaplayer. Det er windows vista som er installert på pc'n. Noen som har noen gode tips? Mvh Børge Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Er det hodetelefonene eller høytallerne i laptopen som er problemet? Hvis du har creative lydkort med vista kan det være dårlige drivere, har du prøvd å oppdatere i så fall? Ellers hadde det være greit å vite om det har skjedd plutselig eller om det er noe programvare som er årsaken, om du har prøvd å installere windows på nytt kanskje det løser seg. Er ikke lett å gjette. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Hei. Det er både hodetelefonene og høytalerne som det ikke er noe lyd i. Det har skjedd sånn plutselig, jeg har nylig hatt en opprensing med CCleaner. Vet ikke om det kan ha med det å gjøre. Det er mulig jeg kunne ha kommet borti en funksjon og slått av høytalerne. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 PS: Får heller ikke noe lyd på Skype. Hvordan oppdaterer jeg driverne da? Mvh Børge Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Da har jeg oppdatert drivere på programmvare og nå virker det som det fungerer bra. Takker for hjelpen. Mvh Børge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå