Baranladion Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny mob, og ser etter en 1,- deal, med maks 400 i mnd på abbonementet. Har hatt HTC de siste år og er fornøyd med det, men lurer på hva som er en naturlig oppgradering av den jeg har nå. Noen som har lyst til å anbefale meg noen telefoner? Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 HTC One X ville nok være det klare valget viss du skal gå fra Incredible S og oppover.. Gjorde det samme selv, og er storfornøyd! Er også ganske glad i Sense, derfor HTC. Men ellers har du også Samsung Galaxy S3 som også er et ganske godt valg! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Får man den til ei krone noe sted? Ser den koster 1399 på tele2, som jeg har abbonnement hos. SPennende tlf, men er den ikke j*kla stor? Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Nei, jeg syns ikke det.. For mitt bruk er den perfekt Du får den nok til 1kr men da må du nok opp i de litt større abonnementene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå