TheConvict Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) billg røyk? Endret 17. august 2012 av TheConvict Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hva er forskjellen på den og en norsk?, virker tåpelig spør du meg. Og er jo bare japper og utlendinger som røyker marlboro gold uansett. 1 Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Hva er forskjellen på den og en norsk?, virker tåpelig spør du meg. Og er jo bare japper og utlendinger som røyker marlboro gold uansett. måtte endre teksten.. Forskjellen er bare landene de er fra.. Billigere i Østerrike Fikk 10 slike pakker, røyket 9 av dem, men har jo slutta nå så.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Isåfall synes jeg det er tåpelig og prøve selge de på ett forum (feil underforum i tillegg) Ingen kompiser som vil ha for en femtilapp? Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Isåfall synes jeg det er tåpelig og prøve selge de på ett forum (feil underforum i tillegg) Ingen kompiser som vil ha for en femtilapp? tenkte akkuratt det, er faktisk mange.. Var dumt av meg å starte dette når jeg bare har venner som røyker... Er ikk lov md salg her uansett.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Isåfall synes jeg det er tåpelig og prøve selge de på ett forum (feil underforum i tillegg) Ingen kompiser som vil ha for en femtilapp? Røyk er for gay folk uansett. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Røyk er for gay folk uansett. Bortsett fra cigar på nyttårsaften kunne jeg ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå