TheConvict Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Har en brun Canada Goose Expidition jakke som har blitt ganske skitten i ermene. Vil helst ikke vaske hele da det ikke er nødvendig.. Noen tips til hva man kan bruke for å vaske vekk den skittne delen utenpå? Som f.eks klor.. Noe som ikke ødelegger fargen og jakka. Lenke til kommentar
Velstående Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 salmiakk Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 17. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 salmiakk Prøvd det før? 100% trygt ? altså - fargen går vel ikke vekk? Og hvor mye isåfall? Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Hvis det ikke funker er jeg sikker på at " Velstående " vil refundere deg hele kostnaden på jakka di hvis resultatet ikke står til forventningene Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 17. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Hvis det ikke funker er jeg sikker på at " Velstående " vil refundere deg hele kostnaden på jakka di hvis resultatet ikke står til forventningene Da står 6999,- for spill da.. Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Hvis jakka er kjøpt i Tyrkia eller noe sånnt så tviler jeg sterkt på at den har den verdien du oppgir her Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 17. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Hvis jakka er kjøpt i Tyrkia eller noe sånnt så tviler jeg sterkt på at den har den verdien du oppgir her I Tyrkia for man sjeldent noe ekte.. Er kjøpt på Tatler i Oslo Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Tror du noen unntatt tollvesenet vil merke forskjellen om jakka er ekte eller ikke ? Forresten smørsyre funker gull når det gjelder å ta fokus vekk fra flekker på klærene dine, Dynk dem i det (C3H7-COOH) Endret 17. august 2012 av Breach-0 Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 17. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Tror du noen unntatt tollvesenet vil merke forskjellen om jakka er ekte eller ikke ? vet virkelig ikke hvor i landet, eller verden du er fra.. Men de fleste ser på selve pelsen bak om den er ekte eller ikke. Jeg kan se om du har på en ekte CG fra lang avstand.. for eksempel?!? Hvis du ikke kan forskjell, betyr ikke det at ingen andre kan? #noob Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 (endret) jeg antar at rumenere er flinke til å se den forskjellen når de ber deg om penger Endret 17. august 2012 av Breach-0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå