9ls1 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Tenkte bygge selv, om jeg sparer på d kontra eks komplett.no Skal brukers til spilling, bør kunne dra alle dagens spill kanskje ikke på max.. her er hva jeg har satt opp, noe som kan spares på, noe ikke bør spares på? Takk Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 jeg ville ikke kastet bort 50kr på en kjøler som mest sannsynlig er dårligere en standard vifta. kjøp minne som kommer med 2 i pakka, så er du mer sikkra på at det ikke går galt og den faller tilbake til 64bit istede for 128bit. billige psu-er som er "no name" ville jeg holdt meg veldig langt unna med mindre jeg var veldig sikker på innholdet i psu'en. det er nok av reviews der ute av "no name" psu-er som sier de er f.eks 650w og som klarer rundt 300w last --- ikke noe det bør spares på. dette er en komponent som kan brukes i senere maskiner. velg et merkenavn sjekk reviews. les denne før du velger skjermkort. http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-graphics-card-review,3107.html om du er ute etter å spare penger. kjøp overklokkingsvennlige produkter og overklokk maskina. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Sjekk bruktmarkedene f.eks finn.no QXL.no Godt mulig du finner noe gode kupp, i5 2500k, nvidia GTX 570. Skal man først kjøpe kjøler bør man helst ikke gå under Cooler Master Hyper 212 Evo. Strømforsyning er Crusial TX serien greie. Angående SSD er det bedre å gå For crusial M4 eller Samsung 830, da sanforce lett kan bli ustabil etter års bruk. Endret 17. august 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Også blir det vel kanskje ett problem med ivy cpu på det hovedkortet? Hørt at det må bios flash til for at det skal funke.. Så en får ikke brukt cpu'n i utgangspunktet. Vanskelig å starte en pc uten cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå