robinabc Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg selv pleier å blande vodka med enkle ingredienser som bl.a. burn/sprite så enkelt som mulig igrunn, men kommer til et punkt hvor jeg faktisk går lei av disse enkle smakene. Så jeg lurer på hva slags drinker folk liker å drikke, kom gjerne med med ingredienser og hvor mye av hver ting :-) Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Dette er hva hun liker å drikke. Mixen av sprit og blandevann osv er der for deg å finne ut og erfare Lykke til Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Jeg har utformet min egen oppskrift av Sex on the beach, og jeg syns den er veldig god Jeg kan godt dele oppskriften! Ingredienser: Smirnoff no 21, Peachtree, ananasjuice, tranebærjuice, vann, isbiter. Her tar jeg utgangspunkt i et høyt glass på 2,5 dl. 1: Fyll glasset med isbiter (i mitt tilfelle 4 stk) 2: Fyll et shotteglass med 2/3 Smirnoff og 1/3 Peachtree, og hell dette over isbitene. 3: Ha i litt vann, slik at glasset er ca halvfullt. 4: Ha i ananasjuice til glasset er ca 3/4 fullt. 5: Fyll opp resten av glasset med tranebærjuice. 6: Rør litt med et sugerør og nyt! Edit: Nå lagde jeg en bare for å ta bilde (med mobil)! Endret 17. august 2012 av Kontorstol 3 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 mojito og gin&tonic. evnt redbull, jäger og vodka Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) På en varm sommerdag er en god Pina Colada noe av det beste jeg vet! 4 cl Bacardi Carta Blanca 2 cl ananasjuice (evt frisk ananas) 2 cl kokosmelk saft av en halv lime lime knust is Ha en håndfull knust is i en blender, hell i ananasjuice (kan byttes ut med frisk ananas), Bacardi Carta Blanca rom, kokosmelk og friskpresset lime http://www.aperitif.no/Vintips/ukens-drink/Pina-Colada Endret 10. september 2012 av Psykake Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Min favoritt er white russian. Vodka 1/2 Kaffelikør 1/4 Melk 1/4 Serveres med knuste isbiter. Endret 28. september 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Amaretto i en god iskaffe, eller en iskaffe fra tine for den saks skyld, livsfarlig. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Veldig glad i Gin'n'tonic. Enkelt og kjempe godt. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Polar Bear! Bruker Rose's drink mix (blå) Smirnoff vodka Masse isbiter Litt sprite Sleng hele sulamitten i en smoothieblander og nyt den! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Synes vodka og tranebær er veldig godt. Nå er de fleste drinkene med disse ingrediensene veldig jentete, men kun vodka og tranebær i et glass kan jeg drikke i en bar uten å miste manndommen min. Mojito var jeg veldig glad i før. Er vel greit med et glass om sommeren. Gin n' Tonic funker, Rum ' n coke drakk jeg mye når jeg var yngre. Ja, ellers kunne jeg tenke meg å prøve mange drikker mens jeg ligger på en strand i Hawaii. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Glem det, trodde du mente alle typer drikker ikke bare alkohol. Endret 19. oktober 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Caipirinha er favoritten her i gården. Rom Lime Sukker Enkelt, greit, vanvittig godt. -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå