Gå til innhold

Veldig vakre spill

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter "vakre" spill som f.eks. Trine spillene. Med masse sterke, fine og "eventyrlige" farger. Jeg tenker ikke på spill som tilfører mest mulig realistisk grafikk, som Battlefield 3 og Crysis, men spill med "eye candy". TERA f.eks. har også veldig fine omgivelser og farger.

Enten det er strategi, action, puzzle, casual, rpg eller adventure spill osv... Sjangeren er ikke så viktig. Det viktige er at de har vakre omgivelser og gir en litt "wow-feeling" (ikke World of Warcraft...) ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

galaxy21.jpg

mario-and-yoshi-enjoy-the-summer-in-super-mario-galaxy-2.jpg

Super Mario Galaxy 2, utrolig vakkert spill, artstylen er perfekt!. Det flotteste spillet på Nintendo Wii i mine øyner!

Bare jeg ser disse bildene gjør at jeg vil spille det spillet enda en gang!

Er enig i deg Davola, Okami til PS2, wii samt til PS3 HD remake som kommer dette året er flott grafisk perle som man burde unne seg å spille!

Endret av iToMaN
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du ikke er på utkikk etter et så veldig nytt spill så kan jeg anbefale Giants Citizen Kabuto

Med masse humor, store brett, grafikk som en gang i tiden skulle presse geforce kortene til sitt ytterste og med soundtrack fra Jeremy Soule så går det ikke å feile.

Spillet er et 1/3dje persons skytespill med Basebygging litt ut i historien.

Jeg syntes hvertfall det er et veldig vakkert spill til tross for alderen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Just Cause 2. Alt fra høye fjelltopper til langt oppi skyene til å kjøre båt på vannet hvor du ser koraller og fiskeliv under vannet mens du kjører er utrolig. Har ikke sett noen spill vært i nærheten av dette. Spillmotoren her må være unikt .....

Just%20Cause%202%202-thumb-640x349-92576.jpg

2justcause0128.jpg

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Skyrim med en ENB mod som vektlegger farger? Skyrim går i utgangspunktet for en realistisk og kanskje litt "røff/grå" look, men synes ikke det er noe problem å finne "wow-øyeblikk".. Men du må liksom komme over dem selv. Det er litt av moroa. Med ENB blir det mer eyecandy og som oftest mer fargerikt.

Husker Bulletstorm som et pent og fargerikt spill, ihvertfall til å være et fps i disse dager.

Nå har jeg ikke spilt det, men tror The Witcher 2 også kan nevnes..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Mange flotte spill dere har nevnt. Just Cause 2 har fantastiske omgivelser, og jeg får alltid lyst til å bare bestille sydentur med en gang jeg spiller det.... Når vi først er inne på koraller og fiskeliv i Just Cause 2, finnes det et "dykkespill" for PC? Med flott grafikk og tropiske sjøer?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er på utkikk etter et så veldig nytt spill så kan jeg anbefale Giants Citizen Kabuto

Med masse humor, store brett, grafikk som en gang i tiden skulle presse geforce kortene til sitt ytterste og med soundtrack fra Jeremy Soule så går det ikke å feile.

Grafikken var jo fantastisk til den tiden og spillet var jo morsomt også!

Lenke til kommentar

Grafikken var jo fantastisk til den tiden og spillet var jo morsomt også!

Det er ett fantastisk spill! Multiplayern er også morsom sammen med en neve kompiser.

Lenke til kommentar

Støttes!

Vil også foreslå Two Worlds Two.

post-134673-0-19299100-1346222076_thumb.jpg

post-134673-0-70555800-1346222127_thumb.jpg

post-134673-0-72758500-1346222198_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...