G27 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg ser etter "vakre" spill som f.eks. Trine spillene. Med masse sterke, fine og "eventyrlige" farger. Jeg tenker ikke på spill som tilfører mest mulig realistisk grafikk, som Battlefield 3 og Crysis, men spill med "eye candy". TERA f.eks. har også veldig fine omgivelser og farger. Enten det er strategi, action, puzzle, casual, rpg eller adventure spill osv... Sjangeren er ikke så viktig. Det viktige er at de har vakre omgivelser og gir en litt "wow-feeling" (ikke World of Warcraft...) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg er veldig svak for Okami. Dette klippet er fra PS2-utgaven. Det kommer en HD-utgave senere i år på PS3. http://www.youtube.com/watch?v=LPlCr9TD1B0 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 The Journey er verdt en titt. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 The Journey er verdt en titt. Det er vel litt overdrevet å si at journey er fargerikt, det er begrensa hvor mange nyanser av brunt man kan se før det blir monotont. Som svar til OP kan jeg anbefale Awesomenauts(platform/moba) og Orcs must Die 2(TD) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 The Journey er verdt en titt. Det er vel litt overdrevet å si at journey er fargerikt, det er begrensa hvor mange nyanser av brunt man kan se før det blir monotont. Jo sant det gitt, men vakkert er det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Super Mario Galaxy 2, utrolig vakkert spill, artstylen er perfekt!. Det flotteste spillet på Nintendo Wii i mine øyner! Bare jeg ser disse bildene gjør at jeg vil spille det spillet enda en gang! Er enig i deg Davola, Okami til PS2, wii samt til PS3 HD remake som kommer dette året er flott grafisk perle som man burde unne seg å spille! Endret 17. august 2012 av iToMaN 3 Lenke til kommentar
Omnious Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hvis du ikke er på utkikk etter et så veldig nytt spill så kan jeg anbefale Giants Citizen Kabuto Med masse humor, store brett, grafikk som en gang i tiden skulle presse geforce kortene til sitt ytterste og med soundtrack fra Jeremy Soule så går det ikke å feile. Spillet er et 1/3dje persons skytespill med Basebygging litt ut i historien. Jeg syntes hvertfall det er et veldig vakkert spill til tross for alderen 1 Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Med mindre jeg misforstår deg helt, så tror jeg du vil like The Last Remnant (RPG, PC) og Rune Factory Ocean (RPG, PS3). Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Myst spillene har jeg alltid elsket pga. den vakre verdenen man er i: Kanskje ikke så mye farger, men det er vitterlig vakkert! Endret 17. august 2012 av Extremer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Just Cause 2. Alt fra høye fjelltopper til langt oppi skyene til å kjøre båt på vannet hvor du ser koraller og fiskeliv under vannet mens du kjører er utrolig. Har ikke sett noen spill vært i nærheten av dette. Spillmotoren her må være unikt ..... Endret 17. august 2012 av Avean Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Skyrim med en ENB mod som vektlegger farger? Skyrim går i utgangspunktet for en realistisk og kanskje litt "røff/grå" look, men synes ikke det er noe problem å finne "wow-øyeblikk".. Men du må liksom komme over dem selv. Det er litt av moroa. Med ENB blir det mer eyecandy og som oftest mer fargerikt. Husker Bulletstorm som et pent og fargerikt spill, ihvertfall til å være et fps i disse dager. Nå har jeg ikke spilt det, men tror The Witcher 2 også kan nevnes.. Endret 17. august 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Mange flotte spill dere har nevnt. Just Cause 2 har fantastiske omgivelser, og jeg får alltid lyst til å bare bestille sydentur med en gang jeg spiller det.... Når vi først er inne på koraller og fiskeliv i Just Cause 2, finnes det et "dykkespill" for PC? Med flott grafikk og tropiske sjøer? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Prince of Persia (2008) har også mange imponerende utsikter og en egen, interessant stil. For min del var det et spill jeg gikk lei av ca halvveis, men det var kanskje bare meg. Dessuten koster det ikke stort for tida. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Må bare nevne El Shaddai: Ascension of the Metatron også. Selve gameplayet og historien er kanskje ikke det beste, men grafikken er rett og slett nydelig. Det er et spill du gjerne kun spiller for det visuelle. Mange bilder i linken http://www.ign.com/i...-xbox-360-73987 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Deponia Book of Unwritten Tales (Dette er fra oppfølgeren, men eneren er like vakker.) Botanicula The Next Big Thing Drawn - The Trail Of Shadows Ghost Pirates Of Vooju Island Det får holde. 5 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hvis du ikke er på utkikk etter et så veldig nytt spill så kan jeg anbefale Giants Citizen Kabuto Med masse humor, store brett, grafikk som en gang i tiden skulle presse geforce kortene til sitt ytterste og med soundtrack fra Jeremy Soule så går det ikke å feile. Spillet er et 1/3dje persons skytespill med Basebygging litt ut i historien. Jeg syntes hvertfall det er et veldig vakkert spill til tross for alderen Grafikken var jo fantastisk til den tiden og spillet var jo morsomt også! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvis du ikke er på utkikk etter et så veldig nytt spill så kan jeg anbefale Giants Citizen Kabuto Med masse humor, store brett, grafikk som en gang i tiden skulle presse geforce kortene til sitt ytterste og med soundtrack fra Jeremy Soule så går det ikke å feile. Spillet er et 1/3dje persons skytespill med Basebygging litt ut i historien. Jeg syntes hvertfall det er et veldig vakkert spill til tross for alderen Grafikken var jo fantastisk til den tiden og spillet var jo morsomt også! Det er ett fantastisk spill! Multiplayern er også morsom sammen med en neve kompiser. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 At Bastion ikke er nevnt i en tråd om pene spill er forstyrrende for meg. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvis du ikke er på utkikk etter et så veldig nytt spill så kan jeg anbefale Giants Citizen Kabuto Med masse humor, store brett, grafikk som en gang i tiden skulle presse geforce kortene til sitt ytterste og med soundtrack fra Jeremy Soule så går det ikke å feile. Spillet er et 1/3dje persons skytespill med Basebygging litt ut i historien. Jeg syntes hvertfall det er et veldig vakkert spill til tross for alderen Støttes! Vil også foreslå Two Worlds Two. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå