FrihetensRegn Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Hvor får man lett tak i sigarer med vanlig størrelse (ikke cigarillos)? Tenker en boks med 5-10 stk. med parejo(?) type. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) http://www.solcigar.no/ Endret 16. august 2012 av Hanske Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Wow for noen priser enkelte av de produktene har, skal si de tar seg betalt! Den lighteren til 7700 kr bør være gullbelagt. Anyways, fant noen fine sigarer der, noen svært dyre, så de de jeg tenkte meg var 3-5 stk til under 600 kr. En skikkelig sigar varer vel nesten en times tid? Noen som har tips om hva merke som er best til den prisen? En mild smak er bra. Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Har noen "Little Cigars" fra Swisher Sweets som jeg fikk importert fra USA. Synes de var litt vel sterke så tenker å selge dem til 50,- lappen.. 20 stk.. KAnskje ikek av intr? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Høre for sterke ut. Og for små, men takk for tilbudet. Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Kanskje for små ja, men må rette litt på det jeg skrev: Jeg tåler personlig ikke sigarer. Var jordbær smak, og ikke for sterke, hehe Håper du finner andre billige rundt om kring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå