Supascoopa Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Kjøpte 2måneder xbox live gold for 20kroner mens det tilbudet var, men nå får jeg ikke skrudd av auto renewal. Hver gang jeg logger inn på kontoen min å trykker change under auto renewal, så blir jeg bedt om å skrive inn passordet pånytt, deretter kommer jeg inn på en microsoft side med "hjelp oss med å beskytte kontoen din" hvor jeg blir bedt om å skrive passordet til min gamle mail, når jeg har gjort det fortsetter det bare med passord til emailn som jeg hadde før det igjen, kommer ingen vei?? Endret 21. august 2012 av Supascoopa Lenke til kommentar
Fizy Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hei! Prøv å følg instruksene. http://support.xbox.com/nb-NO/billing-and-subscriptions/subscription-management/cancel-xbox-live-gold-subscription Lenke til kommentar
Supascoopa Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Om du hadde lest posten min ser du att jeg gjør akkurat slik! Men som sagt blir jeg bare sendt rett til Microsoft konto siden, får ikke engang endret betalingsmetode. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har hørt at du må ringe MS support... Eventuelt vente til VISA-kortet går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå