Ekuahx Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei, skal nå endelig bestille min pc i deler og bygge selv. Har kikket veeeldig lenge og endret prisen ganske ofte. Hadde nå sist en grense på ca 7000 og endte med et 7850 og Sandy Bridge oppsettet istedet for vedlagte opsett. Jeg tenkte at jeg, nå som 660ti er ute, skulle bygge litt mer fremtidsrettet og valgte derfor den. Jeg personlig tror at de 700kr mer er verd det. Pcen skal brukes til spilling av diverse spill; alt fra arma 3, Dayz, Guild Wars 2, Battlefield 3, Mass Effect 3 etc. Trenger ikke alt på ultra med 80+ fps. Jeg er mer en casual spiller enn en ekstrem hardcore spiller, men ønsker å komme meg bort fra laptopen min. Skjerm, mus, tastatur og OS har jeg fra før, så trenger ikke det. Ønsker heller ikke SSD i første omgang. Ser oppsettet bra ut eller er det noen forbedringer/endringer som burde foretaes? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Bra oppsett det der Ble en del over 7k da... Lenke til kommentar
Ekuahx Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Bra oppsett det der Ble en del over 7k da... Ja, ble det som følge av oppgraderingen til Ivy og 660ti. Men tenker det er verd det så slipper jeg å oppgradere med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå