ThEshortY Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hvilket bredbånn vil dere anbefale helst et ganske rask til ca. 400kr i månen... ikke noe sånn drit sånn at man bare kan laste ned 1 giga i månen...og jeg vil ha et som man kan ha på døgne rund kjenner en som slår av bredbånne etter 36 timer.... :o Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Synes NextGenTel's Bravo 850 virker som et bra tilbud. 850/384 for 398 kroner måneden. Lenke til kommentar
Lexba Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 nextgentel er vel den beste 850/384 uten noen som helst begrensning for 398kr pr mnd. http://www.nextgentel.no/ Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Synes NextGenTel's Bravo 850 virker som et bra tilbud. 850/384 for 398 kroner måneden. HELT enig Lenke til kommentar
VATN Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 for all del ikkje kjøp Telenor! i simply hate them Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 For all del, ikke noe Telenor ADSL med 1gb i nedlasting. Det er alt for lite. Dette kan bare ikke bli sakt mange nok ganger. Telenor-skvip Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 En liten pekepinn til nykomlingen: Skriv mer informative overskrifter i postene. Gjerne en kort beskrivelse av problemet, og ikke bare "cd-brenner", "mus" eller "bredbånd". Forøvrig har du postet i feil kategori. Bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har bestillt Bravo selv. Hørt mye bra om d. GO NGT! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kvalito er billigere enn ngt, men har dårligere opp linje, så vidt jeg har forstått det.. Du bør ha isdn fra før da, da blir det billigere.. Sjekk lista her OBS: Du må huske å kjøpe med routermodem. Er selv i tvil om jeg skal ha 2 mpbs kvalito eller 1 mbps ngt... Skulle gjerne hatt delta 2000, men vi kan bare få alpha adsl fra ngt her... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kjipe saker, får ikke en gang Stjelenor bredbånd... Jævla elv, de på andre siden har bredbånd, men ikke vi! ******. Lenke til kommentar
paalernspaalern Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hmmm.... kanskje greit å sjeke ut www.kvalito.no også ? Jeg har bestilt i fra 01.11.03 og anbefalt det til flere. Tilbakemeldingene i fra dem er bare positive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå