sara15 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei! som overskriften sier , lurer jeg på om det er mulig å innstallere et program kun på 1 bruker , altså innstallere det sånn at kun 1 bruker på pc har tilgang til det. Jeg husker at enkelte programmer som er innstallert hadde denne funksjonen, altså det kom opp en sånn melding , der man kunne velge , om det skulle innstalleres på 1 , eller på tvers av alle brukerne . Takk på forhånd!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 En løsning er vel å flytte snarveien fra felles til den brukeren som skal ha det. Dette kan vel gjøres rimelig greit. Lenke til kommentar
sara15 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Takk! Ankh , det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
sara15 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 En løsning er vel å flytte snarveien fra felles til den brukeren som skal ha det. Dette kan vel gjøres rimelig greit. Takk for forslaget , men kan du forklare hvordan jeg skal gjøre det? , jeg fant ikke felles filen Lenke til kommentar
sara15 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 En løsning er vel å flytte snarveien fra felles til den brukeren som skal ha det. Dette kan vel gjøres rimelig greit. Takk for forslaget , men kan du forklare hvordan jeg skal gjøre det? , jeg fant ikke felles filen Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Start Skriv "vise skjulte" i søkefeltet, og klikk på treffet. Huk av for å vise skjulte filer, mapper... Bruk filbehandleren, og klikk på brukere på c stasjonen. Her vil du finne både Felles og brukernavn. Det du vil at alle skal ha, legger du snarveien på "Felles skrivebord" i felles mappa. Det du kun vil enkelte skal ha tilgang til, legger du snarveier til i den enkeltes skrivebord mappe. Når du er ferdig, går du inn på startknappen, skriver vis skjulte, klikker på treffet og huker av for ikke å vise skjulte filer, mapper...". Dette vil variere ikoner på skrivebordet ihvertfall. På xp kunne man gjlre tilsvarende med snarveiene og mappene under startknappen, men win 7 fikk ett annet system på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå