Gå til innhold

Mulig å Innstallere program på kun 1 bruker?

Anbefalte innlegg

Hei! som overskriften sier , lurer jeg på om det er mulig å innstallere et program kun på 1 bruker , altså innstallere det sånn at kun 1 bruker på pc har tilgang til det. Jeg husker at enkelte programmer som er innstallert hadde denne funksjonen, altså det kom opp en sånn melding , der man kunne velge , om det skulle innstalleres på 1 , eller på tvers av alle brukerne .

Takk på forhånd!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En løsning er vel å flytte snarveien fra felles til den brukeren som skal ha det. Dette kan vel gjøres rimelig greit.

Takk for forslaget :), men kan du forklare hvordan jeg skal gjøre det? , jeg fant ikke felles filen

Lenke til kommentar

En løsning er vel å flytte snarveien fra felles til den brukeren som skal ha det. Dette kan vel gjøres rimelig greit.

Takk for forslaget :), men kan du forklare hvordan jeg skal gjøre det? , jeg fant ikke felles filen

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Start

Skriv "vise skjulte" i søkefeltet, og klikk på treffet. Huk av for å vise skjulte filer, mapper...

Bruk filbehandleren, og klikk på brukere på c stasjonen.

Her vil du finne både Felles og brukernavn. Det du vil at alle skal ha, legger du snarveien på "Felles skrivebord" i felles mappa.

Det du kun vil enkelte skal ha tilgang til, legger du snarveier til i den enkeltes skrivebord mappe.

Når du er ferdig, går du inn på startknappen, skriver vis skjulte, klikker på treffet og huker av for ikke å vise skjulte filer, mapper...".

Dette vil variere ikoner på skrivebordet ihvertfall. På xp kunne man gjlre tilsvarende med snarveiene og mappene under startknappen, men win 7 fikk ett annet system på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...