Satyrion Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Mest spillt fest musikk hvertfall i Kr.sand! 1: Spotify topp 100 2: Yabba dabba doo dance 4? 3: random youtube brostep Er det ingen som spiller noe mer variert musikk der ute på fester? hvorfor er det aldri noen som setter på noe metall eller lignende på fester eller henger jeg bare med feil folk? Har aldri i mitt liv hørt noen sette på noen annet enn de 3 typene listet mens de hopper rundt på stue gulvet og synger med på værsene og jeg har vært på MANGE fester opp igjennom! Dette var en av de mange grunnene til at jeg nå befinner meg i Asia. Tenker nå på alders gruppen 18-30. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Enig. Festmusikken rundt om den er bare en kicker til alt helvete som skjer på fester. Fester man mister hodet på. Endret 16. august 2012 av Cakk Cakk Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du lurer på hvorfor folk spiller popmusikk, altså den musikken flest liker, på fest, hvor alle må høre på det samme? Nei, si det! 2 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Du lurer på hvorfor folk spiller popmusikk, altså den musikken flest liker, på fest, hvor alle må høre på det samme? Nei, si det! men herregud, blir ikke folk lei av det? samme greia på hver eneste fest? hvorfor ikke prøve noe annet for en gangs skyld 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg skulle gjerne sett at folk var litt mer vågale i musikkvalgene sine, men nå er det nå engang sånn at folk i denne aldersgruppen har klare forventninger til hva en fest skal by på, nemlig sanseløs fyll og like sanseløs og høy musikk. Unntak finnes selvfølgelig, men da er det som regel en gjeng som kjenner hverandre fra før eller kommer fra samme smale miljø; jeg har foreksempel vært på hjemmefest med studenter fra Griegakademiet, og da gikk det i Prokofiev, Rachmaninoff og Mahler. Lenke til kommentar
EddieMonster Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 og særlig når de spiller de samme 3 sangene om og om igjen(det er ille nok med en gang, men flere?, det er jo tortur). Og hvis du spør om de kan bytte til noe metal, eller spør dem om de har noe iron maiden, metallica eller judas priest, så vill de bare se ned på deg som de ikke forstår en ting. og lyden må dempes ned til der den ikke skader (vokner alltid med hodepine neste dag), særlig når det er remix av sanger som det er så høy lyd på, så at det nesten er som om man skulle tro at det var et rom med måker og delfiner med latter krampe. Fest musikken er død- X.x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå