Gå til innhold

BK: Solgangsbris!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Harald sier, flott landskap på ganske høylys dag, men jeg liker de sarte duse kanskje litt matte blåtonene jeg ser i dette bildet, skulle jeg pirke litt som dem pleier å si, så må det være at vannlinja kanskje heller litt ned mot høyresiden, men liker absolutt det jeg ser :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Fint komponert og ok bildekvalitet. Motivet jo også vakkert. Det var det possitive.Du vet sikkert godt at de virkelig gode bildene tar du tidlig og sent. Det er på disse tidene de virkelig gode bildene skapes.Søndag morgen-opp kl 05.00. Jeg er selv et murmeldyr og må ta bilder om kvelden.Hilsen Harald G.

Takker Harald!

B+ jeg vettu, og da må det ev. bli kveld/natt, men da finner jeg heller ikke solgangsbrisen... ;)

Lenke til kommentar

Som Harald sier, flott landskap på ganske høylys dag, men jeg liker de sarte duse kanskje litt matte blåtonene jeg ser i dette bildet, skulle jeg pirke litt som dem pleier å si, så må det være at vannlinja kanskje heller litt ned mot høyresiden, men liker absolutt det jeg ser :)

Takker Jentungen2!

Høylyset er dominant tidlig på ettermiddagen ja. Ser nå, når du sier det, at "Erna" har lagt litt vekt på her..... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...