smort1 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Solgangsbris! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Fint komponert og ok bildekvalitet. Motivet jo også vakkert. Det var det possitive. Du vet sikkert godt at de virkelig gode bildene tar du tidlig og sent. Det er på disse tidene de virkelig gode bildene skapes. Søndag morgen-opp kl 05.00. Jeg er selv et murmeldyr og må ta bilder om kvelden. Hilsen Harald G. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Som Harald sier, flott landskap på ganske høylys dag, men jeg liker de sarte duse kanskje litt matte blåtonene jeg ser i dette bildet, skulle jeg pirke litt som dem pleier å si, så må det være at vannlinja kanskje heller litt ned mot høyresiden, men liker absolutt det jeg ser Endret 17. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Flott landskaps/panoramebilde og ønkser deg en god helg....Leif ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Fint komponert og ok bildekvalitet. Motivet jo også vakkert. Det var det possitive.Du vet sikkert godt at de virkelig gode bildene tar du tidlig og sent. Det er på disse tidene de virkelig gode bildene skapes.Søndag morgen-opp kl 05.00. Jeg er selv et murmeldyr og må ta bilder om kvelden.Hilsen Harald G. Takker Harald! B+ jeg vettu, og da må det ev. bli kveld/natt, men da finner jeg heller ikke solgangsbrisen... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Som Harald sier, flott landskap på ganske høylys dag, men jeg liker de sarte duse kanskje litt matte blåtonene jeg ser i dette bildet, skulle jeg pirke litt som dem pleier å si, så må det være at vannlinja kanskje heller litt ned mot høyresiden, men liker absolutt det jeg ser Takker Jentungen2! Høylyset er dominant tidlig på ettermiddagen ja. Ser nå, når du sier det, at "Erna" har lagt litt vekt på her..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Flott landskaps/panoramebilde og ønkser deg en god helg....Leif ;-) Takker Leif, og god helg til deg også! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Flott Svein og jeg er jo på en måte blitt fan av dine bilder, derfor har alle andre her urett..he.he Jeg synes dette er dritbra..fem + Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Flott Svein og jeg er jo på en måte blitt fan av dine bilder, derfor har alle andre her urett..he.heJeg synes dette er dritbra..fem + Takker så mye Terje! Kjekt å ha fans ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg