snabben112 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 hei, kan noen hjelpe meg å skrive ned treningsprogram? er ca 185 høy og veier 79 kg. Alt jeg vil er å få kroppen til å se bra ut. kanskje ett treningprogram som gir meg sixpack og synligere brystmuskler. rett og slett markering. ett program som er på ca 1 måned. takk på forhånd -snabben112 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du forventer å få sixpack og synligere brystmuskler på en måned? Eller mener du at noen lager et program til deg for en hel måned så du kan fortsette videre etter det? 1 Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Fortsette videre etter en månde men vil jo legge merke til litt forskjell ettter en måned hvis jeg får et bra program Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 plis kom med ett tips Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 https://www.tn.no/ryp 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Prøv RYP i 2-3 runder så kan du vurdere splitprogram etter det. Grunnprogrammet -> Muskelvekst -> Fetforbrenning. Følg kostholdsmalen de har hvis du vil ha resultater. Endret 16. august 2012 av eleNef Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Du bør ikkje forvente noe resultatt etter 1 månad. Det tar TID å forandre kroppen. Kor flink kan du bli i matte, ved å øve 1 time, 3 gonger i uken i 1 månad? Litt kaaanskje, med veldig lite. Kva med fotball? Tennis? Dataspill? Piano? Her er det endå vanskeligare. Du vil ikkje berre bli flink i noe, men du vil forandre heile kroppen! Stå på, tren hardt, spis riktig og resultatet kommer etter kvart. 1 Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Folkens, jeg snakker ikke om at jeg skal få en bra kropp på en månde xD.. kun et program som varer i en månde, så skal jeg gå videre.. men takk for svarene vertfall Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Folkens, jeg snakker ikke om at jeg skal få en bra kropp på en månde xD.. kun et program som varer i en månde, så skal jeg gå videre.. men takk for svarene vertfall Kjør gjennom RYP i et halvt år så skal du se gode resultater om du spiser nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå