Gå til innhold

Mitt første bygg. Budsjett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Corsair er ikke automatisk kvalitet slik du tenker her. Uansett hvilket navn som står på komponenten blir det ikke "gull av drit".

Nå synes jeg ikke at CX er drit, men det er heller ikke gull. CX-serien er Corsair's budsjettserie, altså har du ikke beveget deg lengre bort fra en ModXStrem enn navnet.

-Deluze

Lenke til kommentar

Kan nevnes at jeg er usikker på om denne PSUen er god nok. Fikk høre at Corsair var kvalitet, så gjetter vell at den fungerer meget bra.

Den fungerer til oppsettet ditt nå. Som Deluze sier er det budsjett serie, og du har jo ett budsjett og holde deg innenfor også. Oppgraderer du ved en senere anledning er det stor sjangse for at du må bytte den ut som sagt. Men den tid, den sorg ;)

Når det er sagt syns jeg ikke dustinhome er så billige mtp at det kun er 99kr i frakt

Lenke til kommentar

Det er ikke det eneste problemet, siden IT-avdelingen kan se hvert tastetrykk man gjør.

Nei det kan de ikke, da det vil være et grovt brudd på privatlivsrettighetene dine. Det har blitt konstatert at aktiv overvåkning av persner er forbudt, (dvs. at kun med mistanke om noe "kriminelt" kan det i ettertid hentes inn overvåkningsinformasjon). Så hvis skolen har keyloggere, og screencapture -programmer installert ville jeg tatt den informasjonen til Elevorganisasjone, avisen, kunnskapsdepartementet og avisen, for slikt skal ikke finne sted.

-frank

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan nevnes at jeg er usikker på om denne PSUen er god nok. Fikk høre at Corsair var kvalitet, så gjetter vell at den fungerer meget bra.

Den drar jo systemet den også... men selv hadde jeg fortsatt gått opp i kvalitet. Du er ikke lengre nede på budsjettbygg, da har man ikke en budsjett strømforsyning heller.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo engenlig hva han skal gjøre hvis han ikke har høyere budsjett. Da må han enten gå ned på de andre komponentene og øke kvaliteten på psu, eller så må han vel beholde noenlunde det oppsettet han har nå.

Kan jo ofre intel og velge amd som er rimligere, gå opp i psu, slik at han er klar for neste oppgradering. Totalt sett blir jo det mere lønnsomt over tid..

Men det blir ikke like bra som det oppsettet han har nu

Endret av otl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...