Jentungen2 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Heisann, Tok imot stafettpinnen for neste temadag som blir: Søndag 26.08.2012 Tema: Forfriskende Håper det er ett romslig tema som kan gi seg uttrykk i mange former og kreative løsninger, håper mange har lyst til å delta Jeg er bortreist denne helgen, kommer hjem først søndag tidlig kvelding antar jeg, har veldig lyst til å delta aktivt med hensyn til bidragene på temadagen, håper bare jeg får tilgang til internett i løpet av dagen, hvis ikke så skal jeg i hvertfall ta det igjen ved å komme på banen utover på søndagskvelden :-) Ønsker god foto Hilsen Jentungen 2 Endret 16. august 2012 av Jentungen2 2 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Heisann, Tok imot stafettpinnen for neste temadag som blir: Søndag 26.08.2012 Tema: Forfriskende Håper det er ett romslig tema som kan gi seg uttrykk i mange former og kreative løsninger, håper mange har lyst til å delta Jeg er bortreist denne helgen, kommer hjem først søndag tidlig kvelding antar jeg, har veldig lyst til å delta aktivt med hensyn til bidragene på temadagen, håper bare jeg får tilgang til internett i løpet av dagen, hvis ikke så skal jeg i hvertfall ta det igjen ved å komme på banen utover på søndagskvelden :-) Ønsker god foto Hilsen Jentungen 2 Et artig og spennende tema som du har kommet opp med, Jentungen 2 ! Jeg må nok bruke tenkeboksen her ja. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Liker temaet, så her blir det et dykk i arkivet hvis jeg ikke er heldig med motivene mine neste uke!! Så ett lite hjertesukk til de som styrer den tekniske delen av forumet. For å lettere finne fram til trådene for temadagene, hadde det ikke vært mulig med ett eget "underforum" (under fotografering) kun for "Bildekritikk - Temadag"? Underforumet "Bildekritikk - Tilbakemeldinger" virker for meg ikke som et logisk sted å lete etter slike tråder. 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Liker temaet, så her blir det et dykk i arkivet hvis jeg ikke er heldig med motivene mine neste uke!! Så ett lite hjertesukk til de som styrer den tekniske delen av forumet. For å lettere finne fram til trådene for temadagene, hadde det ikke vært mulig med ett eget "underforum" (under fotografering) kun for "Bildekritikk - Temadag"? Underforumet "Bildekritikk - Tilbakemeldinger" virker for meg ikke som et logisk sted å lete etter slike tråder. Det eksisterer en godt skjult "samleside", under aktiviteter, som iallefall oppdateres fortløpende, men å klikke på den enkelte aktivitet leder p.t. ikke videre til "trådene"! http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/ Vil vel kanskje tro at dette er noe som lett kan påbygges og legges fram som en slags lett tilgjengelig og informativ hovedside..... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Liker temaet, så her blir det et dykk i arkivet hvis jeg ikke er heldig med motivene mine neste uke!! Så ett lite hjertesukk til de som styrer den tekniske delen av forumet. For å lettere finne fram til trådene for temadagene, hadde det ikke vært mulig med ett eget "underforum" (under fotografering) kun for "Bildekritikk - Temadag"? Underforumet "Bildekritikk - Tilbakemeldinger" virker for meg ikke som et logisk sted å lete etter slike tråder. Det eksisterer en godt skjult "samleside", under aktiviteter, som iallefall oppdateres fortløpende, men å klikke på den enkelte aktivitet leder p.t. ikke videre til "trådene"! http://www.akam.no/b...kk/aktiviteter/ Vil vel kanskje tro at dette er noe som lett kan påbygges og legges fram som en slags lett tilgjengelig og informativ hovedside..... Joda dette var en fin side som fullt ut ville dekke mine ønsker, hvis de aktuelle aktivitetene var linket videre til infoen som helst ligger på forumet. Jeg beklager hvis jeg virker vanskelig, for jeg ønsker ikke å være det, men jeg har nok de siste ukene kommet med en viss kritikk mot informasjonen om Temadagene her på akam.no. Har jeg rett hvis jeg tipper at du har denne siden som bokmerke? og ikke bruker en link på nettsiden til akam? Jeg er muligens treig, men når jeg tar utgangspunkt i "url'en" så vil tilsier denne at Aktivitetssiden bør være linket fra bildekritikken. Muligens har denne falt bort når sidene ble "redesignet", for jeg har saumfart både bildekritikken og hovedsiden for en slik link. Nå har jeg vel kverulert nok, men jeg har bare et ønske om at flere enn den "faste" gjengen skal finne frem til dette flotte tiltaket. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Liker temaet, så her blir det et dykk i arkivet hvis jeg ikke er heldig med motivene mine neste uke!! Så ett lite hjertesukk til de som styrer den tekniske delen av forumet. For å lettere finne fram til trådene for temadagene, hadde det ikke vært mulig med ett eget "underforum" (under fotografering) kun for "Bildekritikk - Temadag"? Underforumet "Bildekritikk - Tilbakemeldinger" virker for meg ikke som et logisk sted å lete etter slike tråder. Det eksisterer en godt skjult "samleside", under aktiviteter, som iallefall oppdateres fortløpende, men å klikke på den enkelte aktivitet leder p.t. ikke videre til "trådene"! http://www.akam.no/b...kk/aktiviteter/ Vil vel kanskje tro at dette er noe som lett kan påbygges og legges fram som en slags lett tilgjengelig og informativ hovedside..... Joda dette var en fin side som fullt ut ville dekke mine ønsker, hvis de aktuelle aktivitetene var linket videre til infoen som helst ligger på forumet. Jeg beklager hvis jeg virker vanskelig, for jeg ønsker ikke å være det, men jeg har nok de siste ukene kommet med en viss kritikk mot informasjonen om Temadagene her på akam.no. Har jeg rett hvis jeg tipper at du har denne siden som bokmerke? og ikke bruker en link på nettsiden til akam? Jeg er muligens treig, men når jeg tar utgangspunkt i "url'en" så vil tilsier denne at Aktivitetssiden bør være linket fra bildekritikken. Muligens har denne falt bort når sidene ble "redesignet", for jeg har saumfart både bildekritikken og hovedsiden for en slik link. Nå har jeg vel kverulert nok, men jeg har bare et ønske om at flere enn den "faste" gjengen skal finne frem til dette flotte tiltaket. Skjønner vel godt frustrasjonen! Personlig har jeg funnet det enklest å bokmerke diverse "sider" etterhvert som jeg finner de ja.... Ikke alt på dette mangfoldige akam er så enkelt å finne fram i til enhver tid. Vil tro at en grunnleggende omstrukturering og mer logisk og brukervennlig tilnærming hadde gjort det såre enkelt å navigere seg inn dit en "egentlig" vil til enhver tid.... Støtter alle framstøt som kan påvirke noe i den retning! PS! Kunne kanskje passet med en egent tråd med slike "hjertesukk/ønsker"! Endret 19. august 2012 av smort1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 PS! Kunne kanskje passet med en egent tråd med slike "hjertesukk/ønsker"! Du har rett, skal nok prøve å finne en mer egnet tråd til slike hjertesukk senere. Er jeg heldig så leser noen "lenger oppe" i systemet mine hjertesukk også Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hei igjen, Da går temadagene sin gang, neste gang kan hende med en ukes forskyvning, men stafettpinnen er nå sendt videre :) Jentungen2 Endret 22. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg