Gå til innhold

BK: Fruen ved Gjende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes v2 er nydelig med Dronninga som speider utover fjell og vann, praktfullt kledd i rødt og hvitt :) Mente jeg hadde sett en annen blomst fra samme utsikt tidligere (jeg er glad i blomster, derfor ;)) Kikket derfor etter på bildene dine. Der så jeg noen helt fantastisk nydelige vinterbilder. Verdt for flere å se de bildene ;)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Synes v2 er nydelig med Sronninga som speider utover fjell og vann, praktfullt kledd i rødt og hvitt :) Mente jeg hadde sett en annen blomst fra samme utsikt tidligerer (Jeg er glad i blomster) og kikket derfor etter på bildene dine. Der så jeg noen helt fantastisk nydelige vinterbilder. Verdt for flere å se de bildene ;)

Tusen takk for hyggelig kommentar, 'Jentungen 1'. :) Jeg hadde bilde av mogop med litt lignende bakgrunn, var kanskje det du tenkte på da.

Lenke til kommentar

Jeg liker at planter/dyr kan sees i sitt rette miljø, derfor synes jeg ditt forsøk på dette er prisverdig. I hovedversjonen synes jeg bergfruen "drukner" litt i landskapet, så dersom nevnte frue er hovedmotivet synes jeg versjon 2 er absolutt best.

Takk for kommentar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...