Arodem Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Lag egne oppdrag og utfordr vennene dine i det kommende snikespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
igxx Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Spillet er allerede bestilt for mange uker siden og sikkert noen mnd siden Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Gleder meg. Spillte gjennom Blood Money for ikke lenge siden. Prøvde meg litt på de eldre spillene også men synest det ble litt for kronglete og gammelt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Et av de få spillene jeg gidder å betale 599,- for i år. Gleder meg! 2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 "Sniktitt". He he. 5 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Har en stygg mistanke om at dette blir litt som Rainbow Six og Ghost Recon. De nye spillene deler strengt talt kun bare merkevaren, alt annet er forskjellig og gjort mer "mainstream". Lenke til kommentar
DonAntonio Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 gleder meg til et moderne snikmorderspill har spill Assassins Creed helt siden det kommer ut og det blir moro med noe nytt og moderne Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 gleder meg til et moderne snikmorderspill har spill Assassins Creed helt siden det kommer ut og det blir moro med noe nytt og moderne No har IO laga Hitman-spel sidan år 2000 - og om du er utolmodig, så er det nyaste spelet i serien (Blood Money) også det beste. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Har en stygg mistanke om at dette blir litt som Rainbow Six og Ghost Recon. De nye spillene deler strengt talt kun bare merkevaren, alt annet er forskjellig og gjort mer "mainstream". Må si at jeg kjenner den samme følelsen, i allefall med det nye moduset. "make up your targets as you go" Blir ikke det egentlig som alle andre skytespill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå