glenni92 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 snakket med canal digital i dag grunnet at nedlastningshastigheten ligger på 800kb/s og at jeg detter ut av nettet hele tiden så de anbefalte meg å koblet meg rett på modemet istedenfor rutern (bruker kabel forresten) å da lasta jeg plutselig ned i 3-6mb/s å datt aldri ut av nettet.. som er Digg! etter å ha detti ut hele tiden hver dag i 2 år når man spiller. så noen som har forslag til ruter? er ca. 3 pc'er tilkobla. vill helst beholde den farten jeg har nå på modemet men mister jo litt på ruter og at 2 andre pc'er er koblet til. og jeg skal ikke Dette ut av nettet. Forresten noen som vet hvorfor jeg detter ut når jeg er koblet til ruter og ikke på modemet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du faller ut når routeren blir overbelastet. Dette kan f.eks skje ved bruk av bittorrent (veldig mange forbindelser). Toppmodellene til Asus og Netgear er rimelig stabile og tåler mye trafikk. Selv har jeg Asus RT-N66U som jeg er kjempefornøyd med. RT-N56U er rimeligere og gjør en bra jobb. Ellers har Netgear N600, N750, N900 og 802.11ac som alle er gode modeller. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Du faller ut når routeren blir overbelastet. Dette kan f.eks skje ved bruk av bittorrent (veldig mange forbindelser). Toppmodellene til Asus og Netgear er rimelig stabile og tåler mye trafikk. Selv har jeg Asus RT-N66U som jeg er kjempefornøyd med. RT-N56U er rimeligere og gjør en bra jobb. Ellers har Netgear N600, N750, N900 og 802.11ac som alle er gode modeller. Det blei en Netgear N900 Kjempe fornøyd allerede Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ja den skal holde i massevis. Disse moderne routerne har hardware som tåler mange forbindelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå