Eulogy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har en bærbar pc. Jeg har fått installert Age of mythology og det gikk som det gikk, bra. Men når jeg skal starte et spill og har kommet til spillet, så stopper spillet opp etter noen få sekunder bare. Skjermen fryser og jeg kan ikke gjøre noen ting. Jeg prøvde å fikse sånn at skjerm størrelsen ble mindre, men det hjalp bare litt. Fikk da spille litt lenger, før det igjen stoppet opp. Hva er feilen? Er det noen som har et tips? Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 prøv å vaske cd.f.eks.finger avtrykk. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Cd`en er helt strøken faktisk og uten fettmerker eller riper. Så problemet ligger nok ikke der. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Prøv med den nyeste patchen v1.06. http://www.aomfiles.com/file.info?ID=15822#Download Oppdaterte lyd-skjermkort drivere kan jo løse problemet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Virker fortsatt ikke. Lasta ned den patchen. Åssen finner jeg ut åssen skjerm kort jeg har? Og drivere og sånt? Jeg har ikke mye greie på pc. Bruker en bærbar pc. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Høyre klikk på My computer-properties-hardware-device manager. der finner du ut om skjerm-lydkort osv. Les også readme.rtf som ligger i rota på cd1, der står det blandt annet hva slags sjermkort som ikke støttes mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå