Den Ukjente Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Heisann! Fikk idag en telefon fra en kammerat som hadde klart å knust glasset på sin Sensation XL. Altså skjermen fungerer, men det første laget med glass er knust. Han lurte dermed på om jeg, som er litt mer reparasjons-kyndig enn han, kunne hjelpe han med å bytte det glasset. Jeg sa jeg først måtte google og se litt hvordan det evt. måtte gjøres, og jeg har egentlig ikke funnet noen reelle videoer. Bare videoer hvor hele LCD-displayet også er ødelagt, noe som ikke er saken her. Lurer dermed på om noen kan gi meg enten en video eller en god forklaring på hvordan jeg bytter glass i en Sensation XL. Er det mye styr med å fjerne hovedkort og alt, eller må jeg bare lure av det første "laget" på samme måte som på vanlig Sensation? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 http://androidforums.com/htc-sensation-xl/530731-htc-sensation-xl-screen-repair-guide.html :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå