Terje Solfugl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Amatør-HDR Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Nei dette ble jo ikke så ille. Himmelen er jo bare super. Jeg kjenner ikke til denne muligheten så jeg vet ikke hva du eventuelt kan gjøre annerledes. Forgrunnen blir jo litt mørk her som den ofte blir i motlys. Jeg bruker ofte gradert gråfilter og det pleier å hjelpe. Men som sagt-slett ikke værst. HG Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Hyggelig å høre Harald..jeg anser deg som god på landskap, derfor takk for tips angående filtere Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 potensiale er det i bildet, det som trekker ned er jo selvsagt den mørke forgrunnen.. har du prøvd med fks fill light i etterbehandlingen? lightroom har jo også et filter som du kan trekke over bildet og øke eksoneringen i ene delen av bildet. hvilket programm bruker du på råfilene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg