DementedAlbino Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Selges det billige skjermer noe sted til den første utgaven av iPhone som var til salgs her i Norge? Eventuelt en mal til hvordan den byttes også? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Wat er det noen som faktisk bruker 1.gen iPhone? Skal du ha LCD skjerm eller glass? Du finner hvertfall sistnevnte på eBay. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 En av ungene her som bruker den, og til det holder den i massevis. Så om der er mulig å oppdrive billige skjermer bytter jeg heller den fremfor ny mobil. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Svært vanskelig å bytte skjerm på 1. gen iPhone, men om du vil prøve så finner du sikkert det du trenger på eBay Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vent. Du skriver "den første utgaven av iPhone som var til salgs her i Norge". Det er iPhone 3G. Er det denne modellen (3G) du har, eller er det en importert 1. gen iPhone? Finner en hel del treff på eBay dersom det er 3G: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=iphone+3g+screen+replacement&_sacat=0&_odkw=iphone+3g+screen&_osacat=0. Å bytte skjermen på en 3G er en smal sak om du er litt fingernem. Pass på at du ikke lander på en annonse til 3GS, skjermene er forskjellige. :-) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Er 3G ja, første de solgte i Norge:-) Takker for svarene. Skal se på det hva jeg velger å gjøre. Av/på knappen er også defekt ser jeg. Reagerer ikke i det hele tatt. Noe en kan ordne på egenhånd dette også? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Tja, du kan jo vurdere selv? Denne guiden er meget bra: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Mytrendyphone har greie priser og opererer med norsk reklamasjonsrett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå