WeirdFace Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/08/16/de-henter-palestinske-barn-i-sengene-sine Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ja sånn går det når man er en kjeltring. Lenke til kommentar
PeterB Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Jødedommen lærer alle jøder endeløst hat mot alle ikkejøder samtidig som de infiltrerer og falskt innsmigrer seg overalt. De klapper sine nyttige idioter, de kristengale, på hodet for lydighet og støvelslikking. Israel er et 100% globalt og langsiktig jødisk prosjekt for å gjøre Israel til en verdensutpressende stormakt fylt til randen av masseødeleggelsesvåpen og utvidet til minst halve Midt-Østen. Jøder er, etter egen ideologi, alle folks fiender. Jødedommen og jødestammen er det motbydeligste sosiale fenomenet i menneskehetens historie. Endret 16. august 2012 av PeterB 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Yada yada, nok konspirasjonsteorier nå. Hvem er det som hater hvem sa du? Endret 16. august 2012 av eleNef 5 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 "Israelske styrker arresterer palestinske barn om natten med bind for øynene, skriver organisasjon for barns rettigheter i en ny rapport." Ja, det ville jo ha blitt altfor lett dersom soldatene ikke hadde bind for øynene ... Lenke til kommentar
PeterB Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Yada yada, nok konspirasjonsteorier nå. Hvem er det som hater hvem sa du? Jøder er hatet utelukkende som en naturlig og sunn reaksjon på at de hater. Dessuten skjer alt jeg beskriver for alle uten bind for øynene å se. Men du skriver jo som en helt standard kristengal med permanent bind for øynene. Endret 16. august 2012 av PeterB 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Araberne føder vel og merke fler enn jødene, og dette er israels måte å redusere bestanden av arabere på. Og dette får de også gjøre uten noen problemer, takket være sympatien fra Holocaust, og enda lenger skal de nok herske. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg er langt i fra kristen så der tok du grundig feil. Når det gjelder hvem som lærer opp hvem til å hate så har du clearly blitt opplært til dette som med alle palestinerbarna som kaster steiner og kommer til å bli terrorister når de vokser opp. Så ja helt klart var det en feil å plassere Israel midt i araberland med et folkeslag som lever i middelalderen nå. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det kommer ikke som en klasebombe ut av intet, at en palestinsk organisasjon for barns rettigheter, har sine synspunkter på aktiviteten - lurer på hva den israelske søsterorganisasjonen skriver om slike saker ... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jødedommen lærer alle jøder endeløst hat mot alle ikkejøder samtidig som de infiltrerer og falskt innsmigrer seg overalt. De klapper sine nyttige idioter, de kristengale, på hodet for lydighet og støvelslikking. Israel er et 100% globalt og langsiktig jødisk prosjekt for å gjøre Israel til en verdensutpressende stormakt fylt til randen av masseødeleggelsesvåpen og utvidet til minst halve Midt-Østen. Jøder er, etter egen ideologi, alle folks fiender. Jødedommen og jødestammen er det motbydeligste sosiale fenomenet i menneskehetens historie. Ironien ligger jo i at du blir fornærmet når noen påpeker at du er rasist Det kommer ikke som en klasebombe ut av intet, at en palestinsk organisasjon for barns rettigheter, har sine synspunkter på aktiviteten - lurer på hva den israelske søsterorganisasjonen skriver om slike saker ... godt poeng, funnet noe? 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jødene tror at de er de "utvalgte". Du må enten være nazi eller muslim for å tro på noe slikt og faktisk bli sur på Jødene. Jødene er som alle andre folk, det er ikke noe mer spesielt med de enn med noen andre. Grunnen til at mange ikke liker Jøder i dag, er mest pga. Israels måter å gjøre ting på, som ofte er unødvendig. Israel ødelegger mer for Jødene en noen andre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det kommer ikke som en klasebombe ut av intet, at en palestinsk organisasjon for barns rettigheter, har sine synspunkter på aktiviteten - lurer på hva den israelske søsterorganisasjonen skriver om slike saker ... godt poeng, funnet noe? Nope, det overlater jeg til motstanderne å tygge på - og hvis de ikke reagerer - finner jeg frem slik dokumentasjon, som kan ligge å godgjøre seg til rette øyeblikket kommer ... Av og til ser jeg på diskusjoner ala denne, som en form for ublodig hvalfangst. Man sirkler stille og rolig rundt i ring, mens hvalen er nede og forsyner seg av bunndyra - når så droget stikker hue opp, sånn passe mett og bedagelig, passer man på å kyle en saftig kaldharpun, rett i spekklaget på den. Faktisk en form for sport, når jeg tenker meg om - og noen ganger ender det med hvalbiff på tallerkenen Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det kommer ikke som en klasebombe ut av intet, at en palestinsk organisasjon for barns rettigheter, har sine synspunkter på aktiviteten - lurer på hva den israelske søsterorganisasjonen skriver om slike saker ... godt poeng, funnet noe? Nope, det overlater jeg til motstanderne å tygge på - og hvis de ikke reagerer - finner jeg frem slik dokumentasjon, som kan ligge å godgjøre seg til rette øyeblikket kommer ... Av og til ser jeg på diskusjoner ala denne, som en form for ublodig hvalfangst. Man sirkler stille og rolig rundt i ring, mens hvalen er nede og forsyner seg av bunndyra - når så droget stikker hue opp, sånn passe mett og bedagelig, passer man på å kyle en saftig kaldharpun, rett i spekklaget på den. Faktisk en form for sport, når jeg tenker meg om - og noen ganger ender det med hvalbiff på tallerkenen hehe, så hva foretrekker du, toppidretsutøver eller hvalfanger? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Det kommer ikke som en klasebombe ut av intet, at en palestinsk organisasjon for barns rettigheter, har sine synspunkter på aktiviteten - lurer på hva den israelske søsterorganisasjonen skriver om slike saker ... godt poeng, funnet noe? Nope, det overlater jeg til motstanderne å tygge på - og hvis de ikke reagerer - finner jeg frem slik dokumentasjon, som kan ligge å godgjøre seg til rette øyeblikket kommer ... Av og til ser jeg på diskusjoner ala denne, som en form for ublodig hvalfangst. Man sirkler stille og rolig rundt i ring, mens hvalen er nede og forsyner seg av bunndyra - når så droget stikker hue opp, sånn passe mett og bedagelig, passer man på å kyle en saftig kaldharpun, rett i spekklaget på den. Faktisk en form for sport, når jeg tenker meg om - og noen ganger ender det med hvalbiff på tallerkenen hehe, så hva foretrekker du, toppidretsutøver eller hvalfanger? Vel, siden jeg har seilt på de mere enn bare skrå bredder, sammen med noen gamle hvalfangere - blir valget "kvalskjøttar". Vi hadde to matroser ombord - og begge var hvalfangere, omtrent jevngamle - i tillegg var begge uber-tørste, lett tirrbare, og passe mangelfullt møblerte i hjernedepartementet ... - alle fester vi hadde sammen med det gjenget, endte i "masseslakt" - men det var mye dødtid som skulle slåes i hjæl, der ute på bøljan blå ... Endret 16. august 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå