uten_brukernavn Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei folks! Jeg ordnet dette med stipend for noen uker siden på Lånekassen, men med en feiltagelse tok jeg opp et lån. Dette er noe jeg vil fjerne og har ikke sett noe på lanekassen.no på hvordan jeg tar vekk lånet. Er det noen her som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Har du prøvd å kontaktet lånekassen? Epost eller ringt de? Lenke til kommentar
uten_brukernavn Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Ringte tidligere, men de stenger kl 15.00, så jeg var akkurat litt for sen. Men det haster meg såpass at jeg vil bli kvitt det så fort som mulig. Finner ingen e-post-adresse hos dem, og det er nok stengt det også. Lenke til kommentar
rankine Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg går ut i fra at du er elev på videregående? Hvis du er student får du kun lån som blir gjort om til stipend når du står på eksamener. Det er vel uansett bare å ringe i morgen så regner jeg med det går i orden. Studielån er rentefritt så lenge du går på skole så selv om det skulle ta litt tid å fikse, har det ingen ting å si. Du vil få penger fra lånekassa, og det er vel bare å betale tilbake disse hvis det ikke fikses på 2 minutter over en telefon. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det er bare å ringe og si at du ikke vil ha det så ordner det seg. Når de har sagt at det er greit tilbakebetaler du bare pengene du fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå