Gå til innhold

Magetrening

Ydidia

Anbefalte innlegg

Hei jeg bare lurer på om hvor ofte per uke det er bra og nok til å trene for å få en fin og veldig definert sixpack....

Fordi jeg pleier å trene Korsrygg og mage annenhverdag.... Men det at jeg trener annenhver dag gjør at jeg blir lei av det litt etter litt(klarer ikke å gi alt dA)... så jeg lurte på om det holder om man bare trener magen 2 ganger i uken HARDT

og hvor mange ganger i uken holder det for korsryggen å trene, for å få den til å syntes veldig? og hvor mange øvelser på den.. pleier å ta 2?

og ja jeg vet, det å få muskler synlige har noe med fett% å gjøre som dropp det... bare svar på det jeg spurte om ;)

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ohh, tar flere enn 2 øveler på mage da xD Men spm mitt var om hvor ofte det er bra å trene magen ? liksom hvor mange ganger i uken det holder for å få en bra mage.... Og ikke svar noe annet.. bare på det...

Som du thahowars... du svarte ikke på spm mitt.. så ikke kommenter hvis du ikek svarer på spm :p

Lenke til kommentar

Han gir deg svaret fordi du gjør feil.

Hva slags mageøvelser er det snakk om? Du kan fint trene magen hver dag, men om du trener ordentlig tungt, er det nok best med annenhver dag. Vil tro annenhver dag vil være bra uansett egentlig :)

Hvordan er kostholdet ditt? Uten et godt kosthold vil du aldri få de magemusklene. Du burde løpe intervaller eller svømme, + øvelser.

Du burde heller ta lærdom, for av hva du legger frem, virker det som du trener på en "dum" måte.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Hør her, alt om kosthold og alt det der vet jeg alt om, trenger ikke å informere meg om det xD Men, alt jeg spørr om er, er det best med 2 ganger i uken bare med HARDT HARDT Mage, istedenfor annenhver dag mage, hvor jeg liksom blir lei etter alle øktene og ikke gjør det så bra til alle gangene ?

og eehh, hvorfor virker det som om jeg trener på en dum måte ? :p Jeg spørr bare et dumt fuckings spm, som dere bare ikke klarer å svare ja, nei på :p Dere må alltid komme med"hva er kostholdet ditt" "hva ditt, hva datt" Jeg spørr en ting, svar 1 ting FOR FAEN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...