Ezelet Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei! Jeg har nettopp satt sammen den nye pcen min. Alt funket som det skulle første dagen. Neste dag da jeg skulle boote opp fikk jeg "no signal" på skjermen. Bootet på nytt og det samme skjedde. Måtte boote 5 ganger før skjermen fikk signal. Nå har jeg hatt pcen i et par uker. Noen ganger får jeg signal på første forsøk, noen ganger tar det 10 forsøk. Får signal med en gang når jeg kobler i integrert grafikkort. Jeg har prøvd å bytte PCI-E slot, prøvd eldre/nyere driver, prøvd 2 forskellige DVI og AVG kabler. Ingenting hjalp. Grafikkort: Geforce GTX 670 Hovedkort: ASUS P8Z77-V Z77 S-1155 ATX IVY Noen som har ideer til hva problemet kan være? - Ezeleet Lenke til kommentar
pmLai Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Prøvd skjermkortet i en annen maskin? Virker som for meg at det er problemer med skjermkortet. EDIT: Evt. kabel også. Prøv andre kabler og evt. andre typer kabler om du har det og skjermkortet støtter flere typer. Endret 16. august 2012 av pmLai Lenke til kommentar
Ezelet Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Har ikke prøvd det i en annen pc. Har prøvd med 2 DVI kabler og 2 VGA kabler, ingenting hjalp. Har ikke HDMI på skjermen, men kan prøve HDMI på tven evt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå