Gå til innhold

Battle.net-konto - verdi, forsikring mot retrieve?

Anbefalte innlegg

Tenker å selge min wow konto som dateres tilbake til 2005. Har alle characters til 85, regner med at gear ikke er så viktig nå like før panda, men har brukbart gear på noen av de, har alle proffs til max, mange items som ikke er i spillet lengre, bl.a mounts, kan bruke lvl 60 pvp gear til transmog pga gammel pvp tittel, en del pene transmog, titler, over 100 mounts 100 pets etc etc

samtidig er det en inaktiv andre konto på B-net kontoen, som har en del lav level (60-80), samt en del andre 70-80 spredt litt rundt her og der.

Har også D3 på denne kontoen, og collectors edition SC2.

har vel 100k gull akkurat nå (noe som er lite, men med alle proffs til 525 så er det bare snakk om å sitte ved AH nå og da (ikke giddet det i cata).

Kanskje en bra konto, lurer på hva den kan være verdt, og om noen ville betalt det for den.

Noen som har solgt? tror jeg blir å gjøre det privat innenfor norge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er hvilken forsikring har en eventuel kjøper på at du ikke kommer til å retrive kontoen etter han har betalt, om 1 eller 5 år?

Nei, det er ikke det som er spørsmålet, og sånt blir man enig med kjøper om.

Imidlertidig står spørsmålet mitt enda åpent.

Lenke til kommentar

Blizzard er ikke så harde med å skifte konto opplysninger, en kan lett manipulere ID og si at du registrerte denne kontoen på broren din pga at du var yngre enn det som aldersgrensa var.. Så sier du at du er gift og heter nå : blabla...

Meden at kontoen din er såpass sterk, vil jeg anbefale å legge ut armory links.. Men kontoen i seg selv er verdt... 4-5k?

Lenke til kommentar

Blizzard er ikke så harde med å skifte konto opplysninger, en kan lett manipulere ID og si at du registrerte denne kontoen på broren din pga at du var yngre enn det som aldersgrensa var.. Så sier du at du er gift og heter nå : blabla...

Meden at kontoen din er såpass sterk, vil jeg anbefale å legge ut armory links.. Men kontoen i seg selv er verdt... 4-5k?

Hva er problemet? Jeg gav bort en konto med Diablo3. Kontoen ble låst noen ganger. Men etter resets så har det funket fint i én måned. Aner ikke hva som skjer etter det.

Ser ut som det funker.

Lenke til kommentar

Hva er problemet? Jeg gav bort en konto med Diablo3. Kontoen ble låst noen ganger. Men etter resets så har det funket fint i én måned. Aner ikke hva som skjer etter det.

Ser ut som det funker.

Altså visst du har tenkt å selge kontoen din vil ho kjøperen ha en "forsikring" altså at han ikke kan miste kontoen igjen.. anten så må du få bytte navn på accounten for å bli helt trygg osv. :) Bundy, du er en av di mer snille personene! :) Finnst mange penge jævler :)

Lenke til kommentar

Kan jo alltids lage en slags tilståelse slik at om du tar kontoen tilbake, så kan denne bli sendt inn, og kontoen blir grusa. Men d er jo tap tap situasjon for kjøper, selv om selger ikke får tilbake konto uansett.

Lag en video eller noe med ID, avis for dato, og noe sånt. Bare å være kreativ.

Synd at vi får diskusjon om "douchebagmoves" og ikke wow konto, verdi, salg etc etc

trolling ftw

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...