balder Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Min datter har bursdag 09. september og eg vurderer å kjøpe ein ny bærbar til ho. Så såg eg at Elkjøp har eit tilbud på ein pc som heiter Toshiba C850D-109 til kr. 2495,- , men har kostet 3.990,-. Ser ein som har skrevet anmeldelse at den kjører COD MW 2 og da bør den vere grei nok til ei 10 åring. Kva seier dere? Løp og kjøp? Eller er det utrangert pc som Elkjøp vil bli kvitt? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATC850D109/toshiba-15-6-barbar-pc-satellite-c850d-109 Endret 16. august 2012 av balder Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) jeg var nettopp å bestilte en fra min lokale forhandler. for den er utrolig billig for å være en 15,6" . jeg trur pc'en vil bære preg av at den er så billig som man får lagd pc i det formatet. alt vil være plast, skjermen vil ha dårlig innsynsvinkel og muligens ha slappe farger. men til den prisen går alt dette greit for meg. den er nok bedre en andre alternativer til ca 3500. uansett kan du kjøpe maskina, teste den, og levere den tilbake om den ikke skulle falle i smak. edit: skjermkortet vill være bittelitt raskere en et standard hd5450 med ddr3 som vill holde til de enkleste spilla. for å se hvordan denne maskina hevder seg i mw2 så er det mange videoer ute som viser e450 som er ganske lik i ytelse. e2-1800 vill yte bittelitt bedre. edit2: mw2 vill gå på minimum setting. Endret 16. august 2012 av kjeLL// Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 nå har jeg hatt denne maskina i underkant av 3 timer. og vet ikke om jeg kommer til å beholde den. det som er galt er byggekvaliteten. den er LAV. tastaturet virker ikke til å ligge på noe mer en hjørnene og flyte oppå luft. det bøyer seg ned når man skriver. kabinettet lider også av dette. spesielt over dvd-rom er dette merkbart. skjermen viste veldig høy gama og kontrast som standard. det var lett å fikse. den er ganske kjølig i drift egentlig. men vifta går konstant. den bråker ikke, men er det helt stille kan man fint høre den. ved ca 2.5m blir det vanskelig å høre den. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Min far kjøpte en slik pc tidligere i uka. Den får jobben gjort og til den prisen er den jo ganske rimelig. Som sagt så er tastaturet noe "mykt", men til 2500,- så skal man lete lenge etter noe som har høy byggekvalitet. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 sant. den var faktisk ganske responsiv for å være billig pc. (etter jeg fjærna crapware, som det ikke var veldig mye av faktisk). men jeg syntes det virket som om byggekvaliteten var så dårlig at jeg tviler på den varer 3-4år uten at noe knekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå