Rolfemann Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Nytt program forutser hvor du skal med 20-meters feilmargin. Snart vet mobilen hvor du vil befinne deg om 24 timer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg har ikke noe imot at politiet bruker slik teknologi så lenge de får en rettslig kjennelse på at det er ok (i hver individuelle sak). Å gi slik informasjon til annonsører derimot er jeg veldig tvilsom til. 1 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Som med alt annet er det vel bare å droppe å ha posisjonsinstillingen på og, fremfor alt, drite i å installere denne typen applikasjon? Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 En deterministisk algoritme kan ikke forutsi det uforutsigtbare. Langt ifra vitenskapelig, bare nok et "gøyalt" universitetsprosjekt som kobler sammen ulike informasjonskanaler. 1 Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kommer til å prøve den, men bare prøve!!! Lenke til kommentar
G Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg har ikke noe imot at politiet bruker slik teknologi så lenge de får en rettslig kjennelse på at det er ok (i hver individuelle sak). Å gi slik informasjon til annonsører derimot er jeg veldig tvilsom til. Jeg ser ikke andre poenger for at politiet skal ha tilgang til slike data, enn dersom noen forsvinner. Men, da blir det vel et avvik fra det normale som dette systemet sansynligvis er avhengig av. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Skal ikkje so mykje til for å gjette at eg kjem til å sitje på jobb om 24 timar frå no... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Skal ikkje so mykje til for å gjette at eg kjem til å sitje på jobb om 24 timar frå no... Nei, men om mobilen kan gjette at jeg tilfeldigvis skal på trening for første gang på noen måneder blir jeg imponert. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Da er det bare å begynne å fylle ut lottokuponger, så kan jeg levere den jeg har mellom fingrene når appen sier "Om 24 timer er du på Aruba" Nice :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg