berkol Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei! Skal fortelle mitt problem som er ganske vrient for meg, der jeg bor kjenner alle, alle så det er umulig å prate med noen nesten:) Men jeg fant denne perfekte jenta i en alder av 19, hun var 16! Møttes på en fest, starten var helt feil med tanke på at hun rotet frem å tilbake med meg å kompissen min.. Men tydeligvis var jeg den utvalgte for vi var sammens i 2år til nå i april. Det hadde ikke skjedd så mye, jeg hadde kysset 1jente på byen som er SINNSYKT dumt, jeg sa det til henne med engang, hun ble lei seg å jeg kjøpte blomster i 1uke hverdag får å vise henne hvor lei meg jeg var. Vi flyttet sammens, bodde sammens i 3uker! Forholdet sprudlet å alt var bra! Helt til vi hadde bodd sammens i 3uker! Da var hun oppe tidlig en søndag, så gikk jeg å så på telefonen hennes for jeg viste at noe var galt! Der var det melding fra en tidligere flamme! "skulle ønske du hadde gjort det slutt med typen din, kom til meg etterpå" så spurte jeg henne om hun skylle dra, å det skulle hun.. Jeg skjønte ikke hva problemet var, men det var det som hadde skjedd for lenge siden! Det kysset! Hun dro å jeg ble sittende hjemme knust som faen! Vi snakket sammen på kvelden, hun sa det ikke fungerte for at hun ALDRIG kunne stole på meg igjen. Så da flyttet jeg ut! Ingen kontakt med henne i 2måneder å utløpet av de Månedene så hadde hun pult 6stk av personer jeg ser 1-5ganger i uken! Fikk bare avsmak av hele dama! Men så skjedde det, hun ville møte meg, vi startet å rotet i 3uker så dro hun på fest å presterte å ta med seg en hjem å pule på han! En som ikke er særlig kompiss med meg.. Så ble det at vi ikke pratet sammen igjen på 2måneder så utløpet av de 2månedene så har bestekompisen min vært å pult henne flertallet ganger. Men det er over nå! For 1måned siden så kom hun tilbake, vi startet helt på nytt å ting har fungert ganske bra! Jeg har flyttet halvveis inn igjen. Men forrige helg kjøpte hun røyk til han hun var utro med å flørtet litt, han bestekompisen min prøver å møte henne hver helg han drikker!! Skal jeg satse på dette? Hva skal jeg gjøre med bestekompisen? Hvordan skal jeg være til alle hun har pult? Er det grei at hun er sammens med de egentlig? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Men faen mann, gro baller! Selvfølgelig skal du ikke satse på dette! Og for å legge til litt, bestekompisen din er ikke bestekompisen din, så han driter du i. Kjerringa driter du i, med mindre du vil ta berg-og-dalbanen til et nytt følelseshelvete. De andre hun har pult driter du i, for du er bedre enn dem. Endret 16. august 2012 av Extremer 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hold deg langt unna hun dama. Hun virker veldig usunn og hun kommer nok ikke til å forandre seg 2 Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Enig med de andre kommentarene, men må bare også si. HUN er ikke noe for DEG, ooog litt av en bestevenn? Høres ikke mye lovendes ut. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Beta FTW!!! Seriøst - kom deg ut av forholdet før hun lurer unger på deg. Lenke til kommentar
Dyscalculia Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 NOOOO! Ligg laaangt unna! Kvitt deg med det jævla kvinnedyret og den såkalte kompisen din. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Beklager at jeg sier det men dette virket så spessieltsykt at jeg måtte le litt. Men som de andre sier, hun er IKKE noe å satse på, hold deg langt unna! Når hun puler rundt virker det ikke akkurat som om hun har mer følelser for deg enn de andre kameratene dine! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Unnskyld meg men her er det mye å si. Skal prøve å korte det ned. 1. Han du kaller bestekompisen din er ikke det. Han er ikke en venn eller et menneske du burde omgås med. 2. Ingen av de personene hun har knullet som du kjenner er dine venner. Det er mennesker som ikke bryr seg om deg, uansett hvor mye de sier det eller prøver å gjøre opp for det. 3. Hun jenta må være den beste i senga noensinne hvis du engang LURER på om dette er noe å satse på. Kast henne bort og aldri kontakt henne igjen. Verste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Dump ludderet. Skaff deg litt selvtillit. Møt andre jenter. Blir for dumt å tro at du aldri skal få pult igjen. Skjønner ikke hva du ser i henne. Hun er 16 år, du er 19 år. Hun er kun et lite barn - dum og ignorant. Sikkert lubben også. Dette her er en klisjé. Det har ikke bare skjedd deg. Har alt for mange kompiser som går på latterlige yngre jenter (så galt som 20 åringer med 15 åringer). Ender som regel med at mannen gutten blir bikkja i forholdet. Hadde du vært en jeg kjenner hadde jeg ledd av deg om du skal være fullstendig beta å la kompisene dine pule på "dama di" - rett og slett hysterisk morsomt eller bare trist, klarer ikke helt å bestemme meg. Rett opp ryggen, gutt, det er ikke for sent. Et eller annet sted på innsiden din må det jo være en viss selvrespekt igjen. Lenke til kommentar
berkol Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei! Da har det gått noen måneder siden jeg la opp denne tråden! Selvfølgelig så skjønner jeg hva dere skriver. Å det er ganske forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå