vikingfk Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 pcen vil ikke boote pga bios oppgradering som gikk galt på mitt asus a7n8x deluxe 2.0. hket er ubrukelig som det er nå. bør jeg kjøpe nytt eller sende det inn til rep? det er kjøpt komplett.no hva vil lønne seg!????? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Du har vel prøvd å nullstille CMOS? mulig det kan hjelpe. Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 har prøvd å resete cmos. hjalp ingenting Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei. De fleste av oss som har holdt på med PC en stund har opplevd dette! Du har to muligheter: Første: 1. Finne en (buddy) med samme HK. 2. Ta med BIOS Chippen fra ditt HK. 3. Starte med Bios upgrade Floppy i buddy maskin. 4. Ta ut BIOS Chip med power på HK. 5. Sette inn din BIOS Chip 6. Flashe BIOS. 7. Slå AV. 8. Bytte BIOS Chipper (Egentlig ikke nødvendig om dere har samme versjon av BIOS). Neste mulighet: Finne en (buddy) som har tilgang til EPROM Brenner (med støtte for FLASH) og "Brenne" chippen på denne. Bios filen er vanligvis i INTEL Binary og de fleste brenner takler dette. Har brukt begge metodene, metode en er litt "spooky" (Spennende!) men det virker. Good Luck! Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Sånt som skjer det... Muligens jeg kan hjelpe. Hvor mye gir du for en bios chip?? Har en liggende fra et A7N8X deluxe, men fra 1.6 versjon. Antar at chipen er den samme og kan evt legge inn siste bios versjon for 2.0 (har prom brenner på jobben). Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Trodde det var en slik sikkerhets funskjon på asus a7n8x som gjorde at man kunne flashe bios selv om man haddemislykkets med flashingen, var det på mitt.. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 beklager dette hk har ikke asus crach free bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå