FrihetensRegn Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Nesten hver gang jeg skal poste bilder her på forumet, får jeg feilmeldingen: "En feil oppsto Det er ikke tillatt å bruke den filendelsen på dette forumet. Gyldig eksempel http://www.test.no/bilde.gif, ugyldig eksempel: http://www.test.no/bilde.01.gif" Dette kom kun etter at designet ble oppdatert tidligere i år. WTF. Endret 16. august 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) EDIT: Det kan hende filene du prøver å laste opp har blitt renamet til noe de egentlig ikke er. Jeg har aldri opplevd dette på forumet noen gang, og jeg laster opp en del... Endret 16. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Ingen av linkene fungerer, "The page cannot be found" får jeg opp hos meg ihvertfall. Du har også linker, ikke bilder. Antar du har rotet litt i posten din, evt. at internetten min ikke er helt samarbeidsvillig i dag. TMB: anførselstegnet vises kun i teksten, ikke i selve linken, så det ødelegger ikke. Endret 16. august 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 De linkene han postet er en del av feilmeldingen som kommer opp skjønte jeg nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Er det ikke sånn at punktumet avgjør, dvs at bilde.01.gif gjør at 01 oppfattes som filformatet? Isåfall fikses det med å rename til f.eks bilde01.gif Ellers kan det vel være restriksjoner på biler fra nettet? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Hvis jeg endrer bildelinken så får jeg jo ikke postet bildet. Jeg tror det er en feil i systemet da Diskusjon.no ble redsignet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 I verste fall får du laste ned til egen pc, rename, og så laste opp igjen til forumet...? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Kan jo gjøre det, men er tungvindt for hver gang jeg skal poste et bilde. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Skaff deg Imgur-addon til Chrome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå