jokki Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Lurer på forskjellene deres her i forumet nå i forhold til da du var "fersk". Tok nettop en liten titt i mine tidligste innlegg og så selv at de var ganske dårlig skrevet. forskjellene hos meg: MANGE mer smilies/utropstegn osv. Mer off topic snakk/useriøst. språket(mer skrivefeil, dialekt,) Anbefaler alle til å se i sine tidligste innlegg å samenligne litt. Du vil sikkert fant mange forskjeller(det gjorde i allefall jeg). edit; skrivefeil Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hehe.... ser jeg skrev SLIK av og til i noen poster Hva i allverden tenkte jeg på Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 jeg lagde alt for mye unyttige poster Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Uhm, jeg vakke så tøff so jeg er nå. Brukte en del mer smileys, og bevegde meg mer off-topic, og var übern00b. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 n00bstøff n00bstøff etc, og var übern00b. Er du enda Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Da jeg var fersk var jeg langt mer seriøs enn nå...skulle aldri oppdaga søppel kategorien Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Da jeg var fersk var jeg langt mer seriøs enn nå...skulle aldri oppdaga søppel kategorien Samme her Svarte utelukkende seriøst på seriøse poster fram til rundt 400, og så satt jeg meg fast i søppel Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg starta i humor og gikk over till Søppel Har vert innom andre deler med min problemer Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Da jeg var fersk var jeg langt mer seriøs enn nå...skulle aldri oppdaga søppel kategorien Samme her Svarte utelukkende seriøst på seriøse poster fram til rundt 400, og så satt jeg meg fast i søppel ja det gjorde jeg og. De første hundre innleggene mine var seriøse og jeg var ûber noob, men etter det sklei jeg over i søppel liksom. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Husker ikke helt men tror jeg var temmelig seriøs før. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Er du enda Jeg skal få deg bannet for flaming. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Holdt meg til Spill - Generell Diskusjon før, og var, hvis jeg ikke husker helt feil, ganske så seriøs, men så oppdaget jeg off-topic seksjonen, og siden har det bare gått nedover edit; Når jeg ser over de tidligste postene mine, forstår jeg at jeg har forandret meg ganske mye i løpet av disse 8 månedene jeg har vært et medlem av forumet :o Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hehe, jeg er ikke forandret! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Brukte av en eller annen grunn alltid to kolon... Syntes vel det så tøft ut.. Ofte dreit jeg også i stor bokstav etter punktum... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Er du enda Jeg skal få deg bannet for flaming. Sorry da, suseklutt Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Er du enda Jeg skal få deg bannet for flaming. Sorry da, suseklutt Hmm. Suseklutt? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Da jeg var fersk var jeg langt mer seriøs enn nå...skulle aldri oppdaga søppel kategorien Samma her, startet på Internett & Nettverk, er der noe fortsatt... Men bor omtrent i søppla nå... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Wee! Fant nettopp ut at jeg bumpet mitt første innlegg :oops: Men ellers var det relativt seriøst Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Før var jeg n00b og kunne fint lite og postet gjevnt og trutt i Hardware.no og OK.no delen av forumet. Nå er jeg litt erfaren og poster mest i OT. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 ingen forskjell, vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå