tho_kva2 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Igår så skulle jeg ta fly fra Stockholm til Oslo, da flyet ble kanselert pga teknisk feil. Flyet skulle gå 09.10. Fikk ny tid da det skulle være fikset til 11.40, men ble senere endret til 12.20. Smule irriterende da jeg og venner hadde ventet der helt siden litt over to ;P Har vi noen krav på konspensasjon utover matkuponger som vi fikk? Syntes å huske at om flyet er kanselert så har man krav på konpensasjon eller jeg er på tur nå? Takk for alle tilbakemeldinger! Noe mer du lurer på så spør. Norwegian forresten Endret 16. august 2012 av tho_kva2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/uregelmessigheter/kanselleringer/ 1 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Så på den og litt rundt. Hvor er det man evt. sender inn en klage? Til norwegian selv eller til en nemd? Lenke til kommentar
svante Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Det står jo i lenken du fikk servert at ved uforutsette tekniske problemer har du ikke krav på noe mer enn hva du fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå