Dotten Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Prisen skal være rundt 10 Euro måneden, i følge twitter-meldinger. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Betale for å se middelmådige TV-serier mye senere enn alle andre? Tror ikke det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Betale for å se middelmådige TV-serier mye senere enn alle andre? Tror ikke det. Kommer innen et døgn etter USA-premiere, ut fra hva HBO har sagt så langt (Og HBO er ikke akkurat kjent for middelmådige TV-serier) Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Heller det motsatte - er vel ingen som relativt sett drar med seg flere priser enn HBO. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Betale for å se middelmådige TV-serier mye senere enn alle andre? Tror ikke det. 'Mye senere' - mindre enn en dag 'Middelmådig' - eneste kanal som faktisk sender serier som er verdt å se hvert år (andre kanaler har unntaksvis gode serier) Går ut fra at 'Kjøleskap' er en trollkonto som forsøker seg på sarkastisk humor. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Vil nå hevde at Showtime (Dexter, Borgias, Californication), FX (Justified, Sons of Anarchy) og AMC (The Walking Dead, Mad Men, Breaking bad) årlig klarer å komme opp med gode serier. Akkurat nå er vel AMC på topp - om man er fornøyd med en håndfull serier vel å merke... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Betale for å se middelmådige TV-serier mye senere enn alle andre? Tror ikke det. 'Mye senere' - mindre enn en dag 'Middelmådig' - eneste kanal som faktisk sender serier som er verdt å se hvert år (andre kanaler har unntaksvis gode serier) Går ut fra at 'Kjøleskap' er en trollkonto som forsøker seg på sarkastisk humor. Er jeg et troll fordi jeg ikke liker det du liker? De fleste HBO-serier er rett og slett ikke noe for meg. Unntaket må være Curb Your Enthusiasm og naturligvis Band Of Brothers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå