Jan Erik Engan Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Kjetil Stokkand. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Østensjøvann............... Link til bildesiden Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei! Likte best originalen. Fin speiling, flotte linjer i vannbrytinga og bra teknikk. De to andre hadde kanskje tjent mer på lavere kameravinkel ? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Hei! Likte best originalen. Fin speiling, flotte linjer i vannbrytinga og bra teknikk. De to andre hadde kanskje tjent mer på lavere kameravinkel ? Takker;) Ser hva du menr men å bade i Østensjøvann...det får du ikke meg til..hehe..om du vet hvordan det ser ut der;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Imponerende flotte bilder alle tre Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Flott bilde og anka då med " flott " navn hr Engan Mvh hr Olsson Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei! Likte best originalen. Fin speiling, flotte linjer i vannbrytinga og bra teknikk. De to andre hadde kanskje tjent mer på lavere kameravinkel ?Takker;) Ser hva du menr men å bade i Østensjøvann...det får du ikke meg til..hehe..om du vet hvordan det ser ut der;) Hehe! Har desverre ikke vert i østensjøvannet. Du får invistere i en våtdratk ;-) hehe Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 He.he , ja det vannet hadde jeg ikke badet i om noen tilbød meg store summer . Bildene dine er utrolig flotte Jan Erik.. jeg vet ikke hvor du er på vannet eller om du går rundt(ganske drøy tur..40 min.)..når på døgnet..mange muligheter her skjønner du . Er du ute etter annet en stokkand og måker vil jeg stærkt anbefale å besøke vannet ved soloppgang..hiv ut litt brød og du får straks besøk av flotte sothøner og muligens dens tvilling, sivhøna..går du tilstrekkelig og gir vannet det som bor der, vil kanskje toppdykkeren dukke opp.. Alt ialt tror jeg dette kan rangeres som et av de beste vann for ornitologer i Norge . Jeg skal forøvrig legge ut det bildet jeg selv er mest fornøyd med hittil, fra dette utrolige vannet, følg med imorgen.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 He.he , ja det vannet hadde jeg ikke badet i om noen tilbød meg store summer .Bildene dine er utrolig flotte Jan Erik.. jeg vet ikke hvor du er på vannet eller om du går rundt(ganske drøy tur..40 min.)..når på døgnet..mange muligheter her skjønner du .Er du ute etter annet en stokkand og måker vil jeg stærkt anbefale å besøke vannet ved soloppgang..hiv ut litt brød og du får straks besøk av flotte sothøner og muligens dens tvilling, sivhøna..går du tilstrekkelig og gir vannet det som bor der, vil kanskje toppdykkeren dukke opp..Alt ialt tror jeg dette kan rangeres som et av de beste vann for ornitologer i Norge .Jeg skal forøvrig legge ut det bildet jeg selv er mest fornøyd med hittil, fra dette utrolige vannet, følg med imorgen.. Tusen takk;) Her står jeg ved broen,vendt mot Oppsal.Denne dagen hadde jeg en time på meg,da svigermor ventet med middagen på Bøler.Flere år siden jeg var rundt vannet.Har du noen erfaring med Nøkklevann? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ingen erfaringer med Nøklevann, kun vært der og fisket i mine yngre dager . Alle vann har fugleliv, det handler egentlig bare om når du er der og på hvilket tidspunkt + tilfeldige scoop som plutselig dukker opp, og ikke minst hva du greier i øyeblikket det skjer..jeg synes personlig du har utviklet deg voldsomt på fuglebilder..imponert til tider . Derfor anbefaler jeg deg å prøve deg på litt vanskeligere arter..helt sikker på at du mestrer det Jan Erik Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Ingen erfaringer med Nøklevann, kun vært der og fisket i mine yngre dager .Alle vann har fugleliv, det handler egentlig bare om når du er der og på hvilket tidspunkt + tilfeldige scoop som plutselig dukker opp, og ikke minst hva du greier i øyeblikket det skjer..jeg synes personlig du har utviklet deg voldsomt på fuglebilder..imponert til tider .Derfor anbefaler jeg deg å prøve deg på litt vanskeligere arter..helt sikker på at du mestrer det Jan Erik Takker og bukker.Har noen Sivhøner fra ifjor..får ta de frem igjen å jobbe litt med de;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Så skarpt og fint dette var. Herlige farger og lys. Liker best V1. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Så skarpt og fint dette var. Herlige farger og lys. Liker best V1. Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg