raorbech Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hoggormen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Askertiger Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Skarpt og fint bilde av hoggormen. Ikke mye å utsette på dette, synes jeg! Synes du valgte en "dristig" lukkertid på 1/50s. Brukte du stativ? Lenke til kommentar
fredped Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Veldig stemningsfullt og spennende bilde! Ante ikke at huggormer hadde så stilige iris. Skulle gjerne sett enda mer av den hvis det lot seg gjøre... Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Skarpt og fint bilde av hoggormen. Ikke mye å utsette på dette, synes jeg!Synes du valgte en "dristig" lukkertid på 1/50s. Brukte du stativ? Heisan Askertigern Har brukt etben stativ (monopod) her ja. enkelt å ha med seg og kjapp å flytte på. Ellers brukte jeg Nikkor 70-200mm med 2x telekonverter. kjekt å ha noe å støtte seg på da Takker for hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Veldig stemningsfullt og spennende bilde! Ante ikke at huggormer hadde så stilige iris. Skulle gjerne sett enda mer av den hvis det lot seg gjøre... Har lagt ut flere bilder av hoggormen tidligere, ta en titt dær. Takker for hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Utrolig flott bilde hvor det meste er helt i toppskiktet Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Dette var stilig. Utrolig bra skarphet i fokus. Godt komponert også. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Herlig bilde av hoggormen. -Må være kjekt å ha så mange å velge mellom når bilder skal tas. Ekstra tøft med litt dråper på den også. eneste som jeg syntes trekker litt ned er nedre venstre hjørne, det feltet blir litt forstyrrende synes jeg. men eller ett knall bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg