Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

innemarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er for lenge siden til at jeg husker navnet hennes, men jeg ville ikke anbefalt henne uansett. Hun var nokså kjølig. Dessuten turnerer eskortejenter hele tiden og de er sjelden i samme by eller land mer enn noen uker av gangen.

 

Ellers har jeg aldri hørt om dette med falske annonser. Tror du er i overkant paranoid. Men dette er jo noe man gjør for å kose seg, så hvis det bare blir nerver for din del er mye av vitsen borte.

Lenke til kommentar

Det er et av de største problemene med eskorter i Norge, ja. Av åpenbare grunner så bruker de fleste falske bilder, så man vet ofte ikke helt hva man får. Prostitusjon i Norge er som mye annet her; dobbelt så dyrt og dobbelt så dårlig, så hvis man har muligheten er det bedre å kjøpe i land hvor det er lovlig og regulert.

Lenke til kommentar

Uten at jeg har noe kjennskap til området vil jeg tro den beste måten å gjøre dette på er å finne en av disse studentene som etter sigende finansierer studiene sine ved hjelp av suss og kos. Om du ikke ser helt på jordet stygg ut, klarer å oppføre deg og kanskje har tenkt å gjøre dette mer enn en gang så skulle en tro at disse var interesserte i faste hyggelige kunder heller en å overprise seg eller til stadig sjanse på nye mannfolk i senga.

 

#synsing

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...