mobilen.no Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Slik skal Samsung stjele iPhone-kunder. Samsung på Apple-slang Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Stjele og stjele, dette er rett og slett bare å tilby bedre service. Jeg er egentlig ganske imponert over de nevnte servicetiltakene med tanke på at dette er en global satsing. Vi i Norge er jo litt bortskjemt med forbrukerkjøpsloven, så her er kanskje ikke tiltakene fult så imponerende som i andre land, selv om tiltakene er mye bedre enn det lovpålagte. Redigert: Jeg skjønner ikke hvorfor dere drar Apple inn i denne saken. Endret 16. august 2012 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Er vel i forhold til Samsung Content Transfer. Det at folk er redde for innholdet på en iPhone og overføring er et verktøy og sikkerhet om at det går kanskje en terskel for dem. Jeg vet ikke hvor vanskelig /lett det er naturlig siden jeg ikke har hatt en iPhone selv. Videre er det interessant at de tilbyr skjermskifte for vesentlig lavere pris og kanskje bedre service enn annen mobilservice som f.eks. Moobi (som ikke engang gadd å se på problemstillingen som ble sendt med inn mobilen. Man spør ikke om å bytte skjerm når defekt høyttaler er problemet) 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Man burde også legge til rette for at man fikk tilgang til apper som er like. Har man betalt for de på en appstore, så burde man få tilgang til begge versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg