olsen_1 Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Hei, kom ut av et forhold i fjord sommer, og fikk noen ringer i retur 2 forlovelselringer (hun rotet bort den første, og dermed kjøpte jeg en til - men fant den gamle litt etterpå) den første gav jeg 600 euro for (4300kr) og den andre gav jeg 900 euro for (6500kr), begge i hvitt gull med diamant I tillegg har jeg et lite gullsmykke (uten kjede) som jeg ikke bruker skulle gjerne sett litt igjen av pengene, men tror den papirene på den ene forsvant i flytting, og den andre ligger igjen en eller annen plass sammen med noen saker som er lagret i andre enden av norge hvor/ hvordan kan jeg selge disse? får man noe for sånt i det hele tatt? vurderer alternativet å få dem smeltet om til noe annet, om prisen blir for lav Endret 16. august 2012 av olsen_1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Gullsmed, evt i Oslo så er det diverse stands/butikker som kun kjøper gull i de diverse kjøpesenterne her og der. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Gullsmed, evt i Oslo så er det diverse stands/butikker som kun kjøper gull i de diverse kjøpesenterne her og der. Har disse noe måte å finne sann verdi på tingene, samt anstendig pris? Takker Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Hei, kom ut av et forhold i fjord sommer, og fikk noen ringer i retur 2 forlovelselringer (hun rotet bort den første, og dermed kjøpte jeg en til - men fant den gamle litt etterpå) den første gav jeg 600 euro for (4300kr) og den andre gav jeg 900 euro for (6500kr), begge i hvitt gull med diamant I tillegg har jeg et lite gullsmykke (uten kjede) som jeg ikke bruker skulle gjerne sett litt igjen av pengene, men tror den papirene på den ene forsvant i flytting, og den andre ligger igjen en eller annen plass sammen med noen saker som er lagret i andre enden av norge hvor/ hvordan kan jeg selge disse? får man noe for sånt i det hele tatt? vurderer alternativet å få dem smeltet om til noe annet, om prisen blir for lav http://www.gullvekten.no/ http://www.gulladam.no/ Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) dårlige priser der i forskjell til det jeg betalte Endret 16. august 2012 av olsen_1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Kan ikke forvente å få tilbake samme summen du betalte. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Forlovelsesringer selges ikke videre, og det er da kun materialverdien de kan gi deg penger for. Da du kjøpte dem betalte du også for designet. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Kan ikke forvente å få tilbake samme summen du betalte. selvsagt ikke men er det snakk om 20% av kjøpesummen, så får kanskje heller en tilfeldig laksefisker en fin opplevelse Lenke til kommentar
Gurra G Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Sturegull.no på Karl Johans Gate 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 6. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 Hva med å selge det på finn.no. Kansje det er noen som vil betale mer enn det du får hos råvarekjøpere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå