Abigor Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Denne positive tilbake meldings-knappen må omdøpes til idiot-knappen. Helt dønn seriøst, alle idiot innlegg får disse tilbakemeldingene. Da må du være utrolig smart siden du ikke får noen. Skulle ikke du ønske at alle var like smarte som deg? Da ville de tro på nøyaktig samme gud som deg. Det hadde vel vært fantastisk? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Denne positive tilbake meldings-knappen må omdøpes til idiot-knappen. Helt dønn seriøst, alle idiot innlegg får disse tilbakemeldingene. Da må du være utrolig smart siden du ikke får noen. Skulle ikke du ønske at alle var like smarte som deg? Da ville de tro på nøyaktig samme gud som deg. Det hadde vel vært fantastisk? Å få 12 positive tilbakemeldinger ved å poste og oppfordre til å brenne kirker er ikke noe jeg beundrer. Bare fordi den heter "positiv tilbakemelding" betyr ikke at det er det i praksis. Det er kun i stor grad idiot innlegg som får dette. Innlegget ditt er tåpelig. Det er bare synd at idioter føler seg som noe annet når idioter ranker opp en annen idiot. Endret 18. august 2012 av LonelyMan 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Det er du som oppfordrer til å brenne kirker her, ikke meg. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Du er nok idiot fra før, ikke legg skylden over på meg for at du poster bilder av brennende kirker din amøbe. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hvis du lurer på hvorfor kirker blir brent kan du analysere deg selv. Svaret ligger i oppførselen din. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Jeg har aldri opplevd ett sett med dummere folk enn du og dine tilhengere. Det går ikke an å komme lavere enn dette, ikke bare dum, men direkte skadelig for samfunnet. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Abigor, din forråtnede dumme grønnskollete apekatt, bare fordi jeg snakker om kristendommen rettferdiggjør ikke å brenne kirker. En mann på gata snakker om Jesus "Jesus fins" sier han. Så kommer idioten "Jeg skal drepe deg".. Og så kommer politiet for å hente idioten, og så sier idioten "Ja, men han snakket om Jesus, svaret ligger i oppførselen hans, derfor mener jeg at jeg har rett til å drepe han" En rotte tenker mer klart enn deg Abigor. 1 Lenke til kommentar
p3rdurabo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du jobber hardt med å dekonstruere folk sine argumenter, men du bruker akkurat de samme tilbake mot dem.. hva sier det om deg kamerat? Ikke mat trollet folkens! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Du bør kanskje stikke fingeren i jorda og vurdere hvorfor det er slik at så mange mener noe annet enn deg?? Eller la være å starte forkynnelsestråder som denne. Du er litt forummasochist.... 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Jeg må snart ha vaksine mot idioter 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Du bør kanskje stikke fingeren i jorda og vurdere hvorfor det er slik at så mange mener noe annet enn deg?? Eller la være å starte forkynnelsestråder som denne. Du er litt forummasochist.... Hei din blinde mann. Det er ingen som mener noen ting her inne, de poster bilder av brennende kirker og poster idioti, det fins ikke MENINGER her inne. Takk for meg, herr blinde mann. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Gud liker neppe måten du snakker til folk her inne! Og hva tror du Jesus ville sagt?? 1 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) [Hvis noen sier rett ut til deg at det du sier å ha opplevd er ren fantasi (uten selv å ha vært hverken her eller der) - så kan ikke det kalles annet enn; "du lyver" - eller "du har glemt å ta medisinen din". Jeg tror vel ikke dette er så vanskelig å skjønne, og når det er sagt, så har du bare kontroll på ditt budskap frem til det forlater munnen din - og effekten av det du sa kan du bare håpe blir som du hadde ment det skulle være. Du tar feil. Jeg tenker hverken at du lyver eller at du har glemt å ta medisinen din. Jeg tenker at dine tolkninger av dine oppelvelser går i favør av ditt ønske om at religionen skal være virkelighet eller at Gud finnes. Jeg tror med andre ord at en ateist eller en av en annen trosretning ville tolket det annerledes og ikke linket det til din gud. Det er her hele roten til religion ligger. Det er individet som skal få bestemme hva som er sannhet istedet for bevis og håndfaste, virkelige observasjoner. P.s: Hverken du eller LonelyMan har besvart mine spørsmål eller innspill. Endret 19. august 2012 av LiamH Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg må snart ha vaksine mot idioter Du må nok ha en vaksine mot hykleri og manglende selvinnsikt også. Du diskuter mer person enn sak og du har lite konstruktivt å komme med. Hva med å respondere på de svar du har fått på din "utfordring" som du ga folk her inne, istedet for dette vrælet ditt om hva som er galt med alle andre enn deg selv? Endret 19. august 2012 av LiamH 4 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg ble oversvømmet av ekle samfunnsfientlige bilder og innspill. Kan du påminne meg hva spørsmålet var LiamH. Du er nødt til å komme med et ultimat indisium, ikke to eller tre. Jeg vil ikke ha to, tre, fire eller hundre halvgode indisier, jeg ønsker ETT ultimat indisium, som stammer fra din egen hjerne. Om du la frem to, så overser jeg posten din, det skal være ETT indisium. Hundre halvgode eller meget gode indisier utgjør ikke større sannsynlighet for at det utgjør en helhetlig konklusjon. Bare et ultimat utgjør forskjellen. Gi meg ditt sterkeste indisium. Og forklar meg hvordan det rettferdiggjør din konklusjon. Om du har 10 indisier, og alle indisiene bare er halvgode, eller der er et snev av usikkerhet i de, så er det fullstendig poengløst å legge de frem. Det er derfor jeg ønsker kun ETT eneste indisium, og det skal være et godt indisium. Når du har kommet til konklusjonen om at du ikke har det tilgjengelig, så vil jeg at du skal svare hvorfor du likevel er så overbevist og deler så sterke meninger imot Gud og kristendommen. Endret 19. august 2012 av LonelyMan 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvorfor jeg har så sterke meninger om kristendommen (og forøvrig all annen religion): Det religion har å by på er menneskapte vrangforestillinger og tanken på å delta i noe slikt vemmer meg. 3 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) insolvent. 1: Vi vet ikke om det er en forestilling eller om det er en opplevelse, bibelen beskriver dette som opplevelser. 2: Veldig mye mindre kan vi si at det er VRANG-forestillinger. Dette blir å dra usikkerheten i andre ledd. Det er større sannsynlighet for å si at din uttalelse er en vrangforestilling enn at de bibelske hendelsene er det. Det er 200% større sjanse for det. Endret 19. august 2012 av LonelyMan 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Denne tråden stenges da den ser ut til å ha gått seg tom for argumenter og degenerert til personangrep. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg