Gå til innhold

Du skal være glad i Gud og du skal synge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gud fins, lovsyng han. Når jeg ikke lovsynger .......
Hvorfor gjør du dette? Hvorfor lager du slike tråder der du ikke ønsker en diskusjon (dette ER tross alt et diskusjons forum) men kommer med idiotiske påstander igjen og igjen om noe du ikke evner å bevise? Er det deg selv du prøver å overbevise, er det derfor du lager slike tråder igjen og igjen?

Kan se slik ut, at du er i desperat jakt på NOE som kan stadfeste at din tro ER riktig og siden ingen mann i dette land, eller andre steder i verden, noensinne har klart å bevise noen gud så tyr du til noe som heter cognitiv dissonans, der du unnskylder og juger (antagelig uten helt å skjønne det selv) for å få guden din sann. Og i håp om at du ikke er alene om galskapen skriver du slike innlegg på forum som ikke er til å diskuteree, men for å slå fast at du er sikker på at guden din finnes fordi du INNERST inne vet at det ikke er tilfelle..

Ser ut til at du lurer deg selv her...

Og hvorfor lovsynger du guden din? Kan ikke han lese dine tanker og vet derfor hva du holder på med uten at du må kyssa gud i ræva hele tiden for å finne aksept? Merkelig gud må jeg si, som legger så ufattelig mye i å bli tilbedt av sine egne skapninger...

Må jo være en nedtur at flere og flere av de skapningene ikke lenger tror på den vettløse tilbedningen han tydeligvis trenger, for egoet sitt eller noe slikt... '

Du lovpriser i sannhet en grusomt dum gud, det skal du ha...

Endret av RWS
  • Liker 7
Lenke til kommentar

He he, den passet veeldig bra!! :) Gasolin og kirker = fyr og flamme...

Men nei, jeg er IKKE for at vi skal brenne ned flotte byggverk (noen av kirkene, spes de mer moderne de satte opp på sytti tallet, er IKKE pene, så de kan gjerne rives for meg, men du har andre kirker som er pene og staselige) bare fordi noen tror en fantasivenn bor der, det blir feil for meg... Det er ikke måten å bli kvitt ondet religion på ihvertfall...

Lenke til kommentar

Ikke forakt en sang. Syng for Gud, han vil lytte til det. Gjør det i kveld. Bruk stemmen din helt fra hjertet ditt, en stemme med ærlighet, oppriktighet og ærlig lovsang for Gud. Da underholder du han, kanskje han smiler noe som han ofte gjør. Om du får han til å smile, kanskje han forandrer meninger.

Endret av LonelyMan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Imagine there's no heaven

It's easy if you try

No hell below us

Above us only sky

Imagine all the people living for today

Imagine there's no countries

It isn't hard to do

Nothing to kill or die for

And no religion too

Imagine all the people living life in peace

"I don't believe in God. That's just how he created me."

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan du synge denne?

Motörhead - (Don't Need) Religion

Don't need no blind belief

Don't need no comic relief

Don't need to see the scars

Don't need Jesus Christ Superstar

Don't need no Sunday Television

Bet your life you don't need religion

Don't need no time for prayer

Don't save no knee-pads for me up there

If your head's alright, ya don't need binoculars to see the light

Ya don't need no miracle vision

Bet ya life

I don't need no Santa Claus

Don't believe in fairies no more

Don't need to go to confession

I'm already trying to fight depression

Don't need no exorcism

Bet ya life

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Nei, det er Chuck Norris i sort kondom dress... Pencil har ingen tro på vitenskap han skjønner du, Det er derfor han limer inn dette bildet hver gang noen angriper den hellige troen han selv er på vei inn i... Kognitiv dissonans tror jeg...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nei, det er Chuck Norris i sort kondom dress... Pencil har ingen tro på vitenskap han skjønner du, Det er derfor han limer inn dette bildet hver gang noen angriper den hellige troen han selv er på vei inn i... Kognitiv dissonans tror jeg...

Å du og dine dissonanser - men du er nå litt søt ...

;)

Lenke til kommentar

Vi kan godt diskutere vitenskap. I de aller fleste tilfeller, så vet ateistene jeg diskuterer med nesten ingenting om vitenskap.

Å, de fleste jeg har snakket med kan allikevel langt mer enn de aller fleste kristne kan om sin egen tro... ;)

Takk pencil, du er litt søt du også... :D

Endret av RWS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...